به گزارش پایگاه خبری ربیع ؛ مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: یکی از ماموریت های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در چند سال گذشته احیای واحدهایی بوده که به هر دلیلی از چرخه تولید خارج شده و یا راکد بوده اند.
او با اشاره به اینکه در استان مازندران در سال ۹۷ تعداد ۵۲ واحد صنعتی راکد، احیا اما این میزان در سال ۹۸ با افزایش چشمگیری به ۱۲۵ واحد رسیده، از عزم جدی این سازمان و دیگر مسئولین استانی برای حل و رفع مشکلات واحد های تولیدی خبر داد.
وی گفت: اشتغال ایجاد شده حاصل از احیای واحدهای راکد در سال ۹۸ در مازندران ۲۳۸۸ نفر بوده است.
او در ادامه افزود: تسریع در رسیدگی به مشکلات و بازگشت واحد های راکد به چرخه تولید از طریق برگزاری منظم و پیوسته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان یکی از برنامه های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت در سالجاری می باشد.
مهندس قوانلو در پایان با تقدیر و تشکر از یکایک اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطر نشان ساخت: امسال درصدد هستیم علاوه بر افزایش صدور پروانه های بهره برداری و سرمایه گذاری های جدید در حوزه صنعت با حفظ اشتغال موجود و عملیاتی کردن حداکثری مصوبات ستاد تسهیل ، شاهد برنامه های مناسبی در سال جهش تولید در استان مازندران باشیم.