به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید در دستور کار قرار گرفته است که در این میان احداث ۲۱ هزار واحد آن برعهده شرکت عمران بهارستان است.

محمدرضا احمدی ؛ با اشاره به توافق با معاون مهندسی وزارت دفاع در خصوص مشارکت در تکمیل متروی بهارستان  و بررسی شرایط توسط کنسرسیوم ریلی مجموعه مذکور، گفت: حدود ۳۰۰ میلیون تومان عملیات برق برای اجرای سینگنالینگ و تکمیل روسازی مترو نیاز است و امیدواریم تا دو سال دیگر این پروژه به اتمام برسد.

وی در ارتباط با پروژه متروی بهارستان نیز بیان داشت: این خط از ترمینال صفه تا بهارستان به طول ۱۴.۵ کیلومتر است که ۸۰ درصد عملیات زیرساختی و ۱۵ درصد روساختی به انجام رسیده و احداث ایستگاه مترو بهارستان نیز  از دو ماه گذشته آغاز شده است.

وی درباره خط آبرسانی آب بهارستان نیز گفت: برای این خط  آبرسان حدود ۲۵۰ لیتر بر ثانیه پیش بینی شده است که این حجم از آب از تصفیه خانه باب شیخ علی تأمین می‌شود.

وی همچنین به این مسئله اشاره داشت که احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید در دستور کار  قرار گرفته است که در این میان  احداث ۲۱ هزار واحد آن  برعهده شرکت عمران بهارستان است.

وی با بیان اینکه  ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی از این تعداد در سال ۹۷ در دستور کار بوده است، ابراز داشت:  یک هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد به صورت مشارکت در ساخت و ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مشارکت در آماده‌سازی و محله سازی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به اینکه هم اکنون مشارکت در ساخت و اجرای ۷۲۲ واحد  آغاز شده است، افزود: در یک ماه اخیر تفاهم‌نامه آغاز عملیات هفت هزار و ۵۰۰ واحد در قالب محله‌سازی با انجمن انبوه سازان مسکن استان اصفهان را به امضا رسید و یک توافق هزار واحدی نیز با بنیاد مسکن استان اصفهان را داشته ایم.