به گزارش پایگاه خبری ربیع،بر اساس گزارشات اخیر، ال جی معرفی G7 را به تعویق انداخته است و در نمایشگاه MWC 2018 با این دستگاه ملاقات نخواهیم کرد (پرچم دار آینده ال جی G7 نام دارد). با توجه به این موضوع باید منتظر معرفی دستگاه دیگری از سوی این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 باشیم.

طبق گزارشی جدید که از کشور کره جنوبی منتشر شده، ال جی در این نمایشگاه از نسخه جدیدی از ال جی وی ۳۰ رونمایی خواهد کرد. این مدل جدید دارای هوش مصنوعی بهبود یافته خواهد بود. انتظار می رود نام این دستگاه V30+ آلفا باشد.

در حال حاضر علت استفاده از عبارت “هوش مصنوعی ارتقا یافته” را نمی دانیم. این احتمال وجود دارد که ال جی از دستیار دیجیتالی مخصوص خود رونمایی کند و یا این نسخه جدید به تراشه جداگانه ای مجهز باشد. احتمال استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ در این گوشی جدید وجود دارد.

نسخه اصلی ال جی V30 در تابستان معرفی شد. این دستگاه از نمایشگر ۶.۰ اینچی با فناوری P-OLEDبهره می برد. استفاده از پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گیگابایت رم قدرت زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دوربین اصلی دوگانه مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی بوده که سنسور ۱۶ مگاپیکسلی آن دارای دریچه دیافراگم F1.6 است.

بر خلاف دو نسل قبل، ال جی وی ۳۰ از نمایشگر دوم استفاده نمی کند و این نمایشگر با یک نوار شناور جایگزین شده است.

این شرکت کره ای به تازگی اعلام کرده که گوشی های پرچمدار خود را هر سال بروز نخواهد کرد.

با توجه به امکان معرفی نسخه بهبود یافته ال جی وی ۳۰ در نمایشگاه MWC 2018، به نظر شما در چه تاریخی باید منتظر رونمایی از ال جی G7 باشیم؟