به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، فرزانه شرف‌بافی در حاشیه مراسم نخستین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) که در ترمینال ۱ این فرودگاه انجام شد، اظهار کرد: اولین پرواز داخلی کیش‌ایر از فرودگاه امام خمینی (ره) به منطقه آزاد کیش با ایرباس ۳۲۱ انجام شد که خدمه آن برخلاف گذشته همگی ایرانی هستند و این هواپیما طی یک سال و چند ماه گذشته زمین‌گیر شده بود که مجددا به خط پروازی برگشت.

وی افزود: در این پرواز مسافران می‌توانند از وای‌فای رایگان استفاده کنند و این هواپیما پس از رسیدن به کیش، به مشهد مقدس سفر می‌کند.

شرف‌بافی ادامه داد: سال گذشته موتور هواپیمای ایرباس ۳۲۱ کیش‌ایر با یک آهو برخورد و آن را زمین‌گیر کرد اما چک‌های سنگینی را روی آن انجام داده‌ایم تا بتواند مجددا به خط پروازی برگردد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر همچنین درباره راه‌اندازی پروازهای داخلی در ترمینال ۱ فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) برای مناطق جنوبی تهران و برخی استان‌ها همچون قم مقرون به صرفه است و ما هفته‌ای یک پرواز داخلی از این فرودگاه خواهیم داشت که شاید برای ایام اربعین آن را افزایش دهیم.

وی اعلام کرد: هواپیمایی کیش‌ایر شش فروند هواپیمای فعال و چهار فروند هواپیمای زمین گیر MD و فوکر دارد.

به گزارش ایسنا، نخستین پرواز داخلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) توسط شرکت هواپیمای کیش‌ایر صبح امروز ساعت ۹:۳۰ این فرودگاه را به مقصد کیش ترک کرد.