به گزارش پایگاه خبری ربیع،رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال گذشته برنامه های دهه فجر در بیش از ۵ هزار آموزرشگاه و ۵۷ برنامه شاخص به مناسبت سال ۵۷ به اجرا گذاشته شد.

رضا اسماعیل زاده در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته های مختلفی وجود دارد که ایفای نقش می کنند و کمیته فرهنگیان و دانش آموزی یکی از مهمترین کمیته ها است که به جهت طیف گسترده آن، در صدر کمیته های ستاد دهه فجر قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به هدف از تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان بیان کرد: تبیین سیاست ها و خط مشی های ستاد دهه فجر در بزرگداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی و برنامه ریزی جهت زمینه سازی و حضور فرهنگیان و دانش آموزان در برنامه های دهه فجر از جمله این اهداف هستند.

وی به بیان اصول و سیاست های موجود در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان پرداخت و عنوان کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد آگاهی بخشی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزایش همبستگی و وحدت اسلامی به عنوان بهترین عامل برای کاهش چالش های داخلی و خارجی هستند.

اسماعیل زاده افزود: متناظر با این کمیته، ۴۱ کمیته منطقه ای و ناحیه ای نیز در استان فعالیت خواهند کرد و در سطح مدارس نیز کمیته های ستاد دهه فجر تشکیل جلسه می دهند.

وی گفت: فعالیت های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر نیز باید موجب تقویت همزبانی و وفاق ملی، امید، نشاط و شادابی فضای جامعه باشند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امسال شعار دهه فجر انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان به دنبال ارائه رویکردهای نوآورانه و خلاقانه هستیم، پیشنهاد ما این است که مطابق سال های گذشته برنامه های گسترده ای داشته باشیم و برنامه هایی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در کمیته تدوین شود.