به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: قطعه شش و هشت خط آهن استان در شهرستان خاش در حال اجرا است .

محمداکبر چاکرزهی افزود: هم اینک در حوالی اسماعیل آباد، تفتان و اسکل آباد تا زاهدان کار ساخت مسیر خط آهن در حال اجرا می باشد .

وی اظهار داشت: این قطعه از پروژه خط آهن در طول بالای هشتاد کیلومتر به همت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه با اعتبار ملی کار می شود .

چاکرزهی ادامه داد: قطعه شش خط آهن استان در مناطق خاش به جوژک، شوگه، دوراهی ایرندگان و کارواندر در بخش مرکزی و نیز اسپه و نقاطی از ایرندگان خاش به اجرا در می آید .

وی اظهار داشت: این پروژه نود کیلومتر طول، افزون بر ۳۰ دهنه پل و نوزده تونل خواهد داشت .

وی افزود: خوشبختانه این پروژه بزرگ و ملی با داشتن اعتبارات لازم و برخورداری از توان مهندسان ایرانی با قوت در حال کار بوده و امیدواریم با ادامه این روند و حداکثر تا سه سال آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم .

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز گفت: کار تجهیز کارگاه خط آهن در دوراهی ایرندگان و حومه شهر انجام شده و در حوالی تیغ آب و یک نقطه دیگر نیز تجهیز کارگاه می شود .

وی اظهار امیدواری کرد: با استقرار ماشین آلات و تجهیزات و حضور نیروهای متخصص و کارآمد در اجرای پروژه ها تسریع شود .

شجاعی ادامه داد: حمایت های ویژه دولت و پشتکار و تعامل دوستان ما در قرارگاه سازندگی سپاه به اجرای سریع و موفقیت آمیز و کیفی پروژه کمک می کند