به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد افزایش ضریب ایمنی و مناسب سازی معابر و شوارع در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان بیش از ۱۴۰۰تن آسفالت در مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع از بلوار غدیر با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال روکش آسفالت و لکه گیری شد.
وی در ادامه از اجرای بیش از ۲۵ هزار تن آسفالت به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در معابر و شوارع سطح منطقه چهار در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۴ بیان کرد: استاندارد سازی و افزایش ضریب ایمنی در جهت تسهیل در عبور و مرور و نیز پیشگیری از حوادث و ایجاد ترافیک و حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع از جمله اهداف مهم طرح می باشد که با پیش بینی و برنامه ریزی های به عمل آمده و تخصیص در بودجه ۹۸ عملیات اجرای روکش آسفالت و لکه گیری معابر و شوارع مورد نیاز سطح منطقه با در نظر گرفتن اولویت ها اقدام خواهد شد .
وی در پایان از همکاری و مساعدت شهروندان در خصوص اجرای پروژه های شهری تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: تعامل شهروندان گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی معابر و شوارع و استاندارد سازی آنان می باشد.