به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس،‌ از یازدهم دی ماه نمایشی با نام «عشق ثگی» به کارگردانی امید غفاری بر صحنه نمایش عمارت نوفل لوشاتو رفت و حواشی زیادی را به دلیل حضور دو کاراکتر سگ و گربه در این کار با خود به همراه داشت.

برخی در این حواشی مطرح کردند که چرا می‌بایست نقش حیوانات را انسان‌ها در نمایش بازی کنند و از سویی نیز نحوه لباس پوشیدن و کارگردانی کار نیز در جاهایی شبهه بردگی جنسی را در نمایش به اذهان می‌آورد.

این نمایش در طول مدت اجرای خود ۱۱ تا ۲۸ دی شاهد این حواشی بود و البته اجرای خود را کامل به پایان برد، منتها گروه نمایشی تمایل به ادامه اجرای نمایش و تمدید کار را داشتند که البته این تمدید از سوی مرکز هنرهای نمایشی صورت نگرفت.

در سیاست‌های شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی مشخصاً نمایش‌های حاشیه‌دار شانس اجرای مجدد و تمدید ندارند، آنچه که درباره نمایش عشق ثگی هم شاهد آن بودیم.

«عشق ثگی» نمایشی درباره زندگی یک زوج جوان است که مرد به دلیل حسادت به گربه همسرش، طی یک بازی گربه را توسط سگی به کشتن می‌دهد و حال این خود سگ است که حسادت مرد را برمی‌انگیزد و در نهایت افت و خیزهایی را در این ارتباط در زندگی با حیوانات شاهد هستیم که زندگی این زوج را به مخاطره می‌اندازد.

انتهای پیام/