به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای طرح نظارت تابستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تعداد نیم ها و خودروهای پلیس راه البرز جهت خدمت رسانی به مسافران افزایش یافته است؛ در اجرای این طرح، فعالیت بیش از ۷۵ تیم پلیس راه در قالب پایگاه های ثابت و سیار آغاز شد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به استفاده از تیم های موتورسوار و پاس پیاده در طرح تابستانی بیان کرد: اکنون ۱۹ دوربین ثابت در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین و هفت دوربین در جاده کرج-چالوس برای ثبت تخلفات و کنترل خودروها فعال است.

وی با تأکید بر اینکه در طرح تابستانی استان البرز با تخلفات حادثه ساز رانندگی برخورد می شود، عنوان کرد: پلیس با تخلفاتی از جمله نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ به شدت برخورد می کند.

گودرزی با اشاره به مشارکت ادارات راه و شهرسازی، هلال احمر، حمل و نقل جاده ای، آتش نشانی و اورژانس در اجرای طرح تابستانی به منظور رفع موانع ترافیکی، امداد و نجات و کمک به مسافران در مواقع نیاز، بیان کرد: طرح تابستانی پلیس راه استان البرز تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/