به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، بزرگ ترین، مهم ترین و معتبرترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اصفهان است.

علی یارمحمدیان در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان در جمع مسوولان اظهار داشت:  خوشبختانه برند نمایشگاه کامپیوتر اصفهان (اتوکام) در سال های گذشته اعتماد و اعتبار ارزشمندی را در میان فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و کشور ایجاد کرده و فضایی تخصصی برای تعاملات تخصصی بوده است.

وی با بیان این که این نمایشگاه، فضایی مبتنی بر رقابت سالم و دانش بنیان با نگاه کلان به ظرفیت های اقتصادی کشور است، افزود: از آنجا که دولت دوازدهم نیز حوزه آی تی و آی سی تی را پیشران اقتصادی و توسعه کشور قلمداد کرده است، می توان به تغییرات بنیادین در این زمینه امیدوار بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه مدیریت کلان استان و مدیریت شهری نیز بر همین دیدگاه منطبق است. از این رو فضای نمایشگاه هایی از این دست می تواند به یاری مدیران استان آمده و علاوه بر معرفی آخرین توانمندی ها، دستاوردها و تازه های هر حوزه، به شناسایی نقاط ضعف و قوت، انعکاس صحیحی از وضعیت موجود و ترسیم واقع نگرانه ای از وضعیت مطلوب بپردازد تا بتوان برای آینده استان و کشور برنامه ریزی های بهتر و قابل تحقق تری داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اضافه کرد: امروزه تأثیر نمایشگاه ها در توسعه ارتباطات تجاری، شکل گیری تبادلات تازه و هدفمند، تقویت ارتباط مسوولان با فعالان بخش خصوصی، سنجش نیازها و انتظارات بازار واقعی کسب و کار و مخاطبان و نیز انتقال دانش و تکنولوژی، تأثیری ثابت شده است، به گونه ای که بسیاری از فعالان اقتصادی با تکیه بر همین ظرفیت ها به جهت دهی و برنامه ریزی اهداف و برنامه های خود از طریق حضور در نمایشگاه ها می پردازند.

وی با بیان این که بیست و سومین دوره از نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، میزبان یکصد مشارکت کننده از استان های مختلف کشور است، تأکید کرد: شکی نیست که ظرفیت و توان تخصصی هر یک از این مشارکت کنندگان می تواند راهگشای بخشی از این اهداف و برنامه ها باشد.

واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان