به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از اتمام عملیات نقشه برداری و طراحی گازرسانی به ۹۳ روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه خبر داد.

مهندس شهبازی با بیان این مطلب اظهار کرد: با اتمام مراحل نقشه برداری و طراحی این روستاها ، به زودی پیمانکار گازرسانی به این روستاها انتخاب و عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: به منظور گازرسانی به این ۹۳ روستا سه پکیج در سه محور تاویران، چشمه گچ و کلیانه تعریف شده است که مطابق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال ۹۸ گازرسانی به این روستاها به اتمام می رسد.

شهبازی تصریح کرد: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه ۶۶۰ میلیارد ریال است که زمینه بهره مندی بیش از ۳ هزار خانوار روستایی ساکن در این مناطق از نعمت گاز طبیعی را فراهم می نماید.

این مقام مسئول افزود: با وجود اینکه هزینه سرانه گازرسانی به این روستاها بالاتر از مبلغ اعلامی از سوی وزارت نفت است اما با توجه به محرومیت این منطقه، باپیگیری های بعمل آمده خوشبختانه مجوز گازرسانی به این روستاها اخذ شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با گازرسانی به این منطقه علاوه بر افزایش رفاه و آسایش ساکنان آن، نیاز به استفاده از چوب درختان به عنوان سوخت از میان می رود و گامی مهمی در راستای حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی این منطقه بکر برداشته می شود.

انتهای پیام/