به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در بجنورد، محمدعلی شجاعی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان شمالی اظهار کرد: فرمانداران و مدیران بگذارند مردم در خصوص انتخابات کارهای خود را انجام دهند و به‌هیچ‌عنوان به سمت و جهت انتخابات حرکت نکنند.

استاندار خراسان شمالی افزود: بانوان ظرفیت مدیریتی دارند و آن دسته از بانوانی که توان مدیریت کردن را دارند در نظر بگیرید تا استان از ظرفیت آنها برخوردار شود.

وی تصریح کرد: مدیران و فرمانداران شهرستان‌ها هر هفته به خانواده شهدا و ایثارگران سر بزنند و مشکلات آنها را بررسی کنند و گزارش جامعی از دیدار خود با خانواده شهدا را به استانداری ارائه دهند.

شجاعی تأکید کرد: استان در شرایط خاصی قرار دارد و درآمد مردم کم است و گروه‌های صنفی نیز شناسایی‌شده‌اند و باید وارد مرحله‌ی اجرایی شویم و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند همکاری خود را با اداره کل اقتصاد دارایی را داشته باشند.

وی در انتها عنوان کرد: مدیران اجرایی تحت تأثیر دیگران قرار نگیرند و طبق تأثیر آنان رأی ندهند و اگر مخالفان نتوانند در جلسات آتی استدلال خود را بیان کنند بساط رأی‌گیری به‌صورت مخفی جمع می‌شود.

انتهای پیام/