به گزارش پایگاه خبری ربیع، در مراسم آیین رونمایی از تمبر و پلاک پستی کلیه منازل شهر رویان که بصورت نمادین از منزل پدر شهید والامقام حسن صانعی آغاز گردید پلاک کوبی و همچنین رونمایی از تمبر ویژه و اختصاصی آن به دستان پرخیر و برکت ایشان انجام شد.

در این مراسم که امام جمعه رویان، بخشدار بخش مرکزی، اعضای شورای شهر، فرماندهی حوزه مقاومت نجف اشرف،رییس اداره پست شهرستان، مسئولین، معتمدین و مردم رویان حضور داشتند؛ امام جمعه رویان-حجت الاسلام معصومی، دستیابی به این امر مهم را به شهرداری و مردم رویان تبریک گفته و بیان داشت: کدپستی یکی از دغدغه های مردم این شهر بود چراکه در اکثر مواقع به آن نیاز داشتند و از این پس دیگر در این زمینه مشکلی ندارند ایشان همچنین از شهرداری بابت رسیدگی به دغدغه مردم و برطرف نمودن آن تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مهندس آقایی رییس اداره پست شهرستان شاهرود نیز تلاش های چند ساله شهردار پرتلاش رویان را ثمره این اتفاق دانستند و از زحمات ایشان تقدیر کرد.

مهندس خانی شهردار رویان،اعتماد مردم عزیز و پیگیری شورای محترم شهر و دادن مجوز، محقق شدن این امر دانست‌ و افزود: شهرداری رویان جهت رفع مشکلات و دغدغه مردم عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از زحمات رییس اداره پست شاهرود نیز تشکر و قدردانی کرد.