به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، در آیین گرامیداشت اعیاد شعبانیه که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید محبی و با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران، فرمانده و جانشین بسیج ادارات استان تهران، مدیر نظارت و امور متقاضیان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد، از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: حادثه به ظاهر مثبت‌وار سیل در کشور در سالی که مزین به شعار “رونق تولید” است، اتفاق افتاد که با همدلی، همراهی و اتحاد مردم همراه شد.

صابر پرنیان با اشاره به نامگذاری امسال به‌عنوان “رونق تولید” از سوی مقام معظم رهبری گفت: بسیاری هنوز باور ندارند که در جنگ اقتصادی هستیم؛ درحالی که رهبر معظم انقلاب از حدود ۲۴ سال پیش اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار دادند. اگر ما این موضوع را هنوز باور نداریم، باید به بیانیه‌های انقلابی رهبر در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مراجعه کنیم.

وی افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر دو نکته تأکید دارد که راه را بر پایه دو شالوده مشخص کرده است؛ در مرحله نخست، اعتماد به جوانان و در گام دوم، کار جهادی. هرجا کار جهادی و اعتماد به جوانان انجام شده، شاهد مجموعه‌ای خدمتگزار، پویا، تلاشگر و مثمر‌ثمر بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اضافه کرد: در ۲۰ سال گذشته، کوچکترین قطعات به کشور وارد شد، اما اکنون حساس‌ترین و پیچیده‌ترین قطعات از صنعت نفت، نیروگاه، هوافضا و … در کشور تولید می‌شود که بیانگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور است.

پرنیان با اشاره به این‌که بخش خصوصی از بخش دولتی در تولید جلوتر است، گفت: در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌ زده نیز بخش خصوصی پیشگام است و هر روز چندین محموله اهدایی از سوی صنعتگران استان تهران فراهم و به مناطق سیل‌ زده ارسال می شود.

وی با تأکید بر اهمیت کار جهادی و خدمت صادقانه به لباس پاسداری سپاه بر تن خود اشاره و تأکید کرد: سپاه نشان داده همواره خدمتگزار مردم بوده است و امیدواریم در حوزه تولید و اشتغال کشور نیز با کار جهادی و اعتماد به جوانان شاهد تحولی اثرگذار باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران خاطرنشان کرد: تولید کنندگان امروز سرداران جنگ اقتصادی هستند و هیچ بن‌ بستی برای تولید کنندگان نباید وجود داشته باشد.

پرنیان افزود: کارکنان این شرکت از فرزندان و خانواده‌های انقلابی، شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و اجازه نخواهند داد فرآیند تولید در استان تهران متوقف یا خللی در آن وارد شود.

وی یادآوری کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران با وجود ظرفیت‌هایی که با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است، به مرکز تولید و اشتغال تبدیل خواهد شد.