به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی،  مهدی خطیب زاده اظهار کرد: تیم هندبال دانش آموزان دختر متوسطه اول استان برای حضور در مسابقات کشوری به اصفهان اعزام شد و استعدادیابان فدراسیون هندبال در این مسابقات حضور دارند تا افراد مستعد را شناسایی نمایند.

وی افزود: پیرو اعزام‌های هرساله، از اواخر تیرماه تا اواخر مردادماه تیم‌های ورزشی را به مسابقات اعزام می‌کنیم.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی ادامه داد: تیم‌های فوتسال پسران متوسطه ۱ و والیبال متوسطه دوم نیز برای حضور در مسابقات کشوری به اردبیل اعزام‌شده‌اند و تیم‌های تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون نیز به شهرستان رامسر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های هندبال دختران به همراه  تیم تنیس روی میز و والیبال به استانهای اصفهان و سمنان اعزام می‌شوند و همچنین در اواخر مردادماه نیز تیم‌های دو و میدانی و شنای دختران به شهرکرد اعزام خواهند شد.

خطیب زاده تصریح کرد: رویکرد اصلی از اعزام‌ها بحث آموزش‌های مهارت‌های اجتماعی در قالب اردوهای ورزشی، کشف و معرفی استعدادها است.

وی گفت: توسعه ورزش آموزشگاهی زمینه‌ساز توسعه ورزش‌های همگانی است و توسعه ورزش‌های همگانی زمینه‌ساز ورزش قهرمانی می‌باشد و توسعه ورزش قهرمانی نیز زمینه‌ساز توسعه ورزش حرفه‌ای است.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در پایان افزود: برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در راستای اجرای سند تحول بنیادین و مدل‌های توسعه ورزشی  در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  و ارتقای مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان است.

انتهای پیام/