استانها » البرز
کد خبر : 453192
شنبه - 7 مهر 1397 - 16:28
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز خبر داد

آموزش طرح دادرس در ۴۳۸ مدرسه استان البرز/دانش‌آموزان آماده ارائه خدمات ایمنی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: استان البرز در آموزش طرح دادرس میان دانش‌آموزان تلاش بسیاری انجام داده است و در این میان ۴۳۸ مدرسه مشمول طرح آموزش شدند.

آموزش طرح دادرس در ۴۳۸ مدرسه استان البرز/دانش‌آموزان آماده ارائه خدمات ایمنی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ،خسرو ساکی ظهر امروز در هفتمین دوره طرح ملی دادرس که به میزبانی استان البرز در مدرسه کاشانی‌پور شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش همواره در راستای تقویت و توسعه فضای علمی و فرهنگی کشور در تلاش بوده است و در هشت‌سال دفاع‌مقدس نیز با تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز این مهم را ثابت کرده است.

وی افزود: استان البرز موفقیت‌های بسیاری در حوزه آموزش، علم‌آموزی و تقویت‌مهارت داشته است که این موضوع با همکاری و هم‌افزایی مدیران استانی محقق شده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز تصریح کرد: با تربیت تیم‌های کارآمد دانش‌آموزی خواهیم توانست به افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری دست پیدا کنیم.
ساکی با بیان اینکه مدرسه کانون جمعیتی برای کنترل نقاط حادثه خیز به شمار می‌آید، بیان کرد: دانش‌آموزان و جامعه آموزش‌وپرورش در همه شرایط آماده دفاع از کشور و انقلاب هستند و تا کنون کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته‌اند.
وی یادآور شد: این قبیل از آموزش‌ها برای نسل جوان کارآمد به شمار می‌آید چرا که سعی داریم با محوریت خود امدادی در شرایط بحرانی به کمک هموطنان خود بپردازیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز تصریح کرد: ارتقاء سطح آگاهی و آمادگی میان نسل جوان خواهد توانست به افزایش سطح فرهنگ جامعه کمک کند چرا که دانش‌آموزان می‌تواند خود را سفیری بدانند که نحوه رفتار در شرایط بحرانی را به مردم آموزش می‌دهند.
ساکی در ادامه از کسب مقام دوم کشوری پسران در پنجمین المپیاد آماده در ناحیه دو کرج خبر داد و گفت: ۴۳۸ مدرسه استان البرز با مهارت هشت‌گانه دادرس آشنا شدند و آمادگی تأمین ایمنی و اطفاء حریق را دارند.

انتهای پیام/۳۳۹۳