ماه رمضان ماه گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت الهی است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از اسفراین،حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی به آثار و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان، آثار و برکات فراوانی دارد که روح و جان آدمی را می‌پروراند.

وی آمرزش گناهان از سوی خدای متعال، آزادی از آتش دوزخ، رحمت، اجابت دعا، به بند کشیده شدن شیطان، ازجمله برکات ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: ماه رمضان ماه گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت الهی است که با فرارسیدن آن جان تازه‌ای در کالبد وجود روزه‌داران دمیده می‌شود و آنها را به آرامش و امنیت واقعی جان و جسم می‌رساند.

خطیب جمعه اسفراین بابیان اینکه روزه محبوب پیامبر و مهم‌ترین عبادت است افزود: روزه عامل پیدایش حکمت و یقین است و یکی از عواملی که در توان‌بخشی ما مؤثر است و ما را به‌حکمت و از آن به معرفت و یقین می‌رساند روزه است.

حجت اسلام محمدیان در ادامه ضمن حمایت همه‌جانبه از بیانیه شورای امنیت ملی گفت: هرچند این اقدام دیرهنگام بوده است اما از ضروریات است که اقدام متقابل علیه عهدشکنی‌های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بوده است.

وی گفت: سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا علیه ایران و خروج ترامپ از برجام در طی یک سال گذشته نشان می‌دهد که آمریکا عهدشکن و ناقض حقوق بین‌الملل بوده و به‌هیچ‌وجه نباید در هیچ موضوعی طرف مذاکره با ایران باشد.

رئیس شوری فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین از همکاری مدیرکل محترم صداوسیما در برگزاری مراسم جزء خوانی قران کریم و پخش همه‌روزه آن به‌صورت مستقیم از شبکه اترک قدردانی کرد و افزود: این حرکت جهادی لبیکی بود به فرمایشات مقام معظم رهبری که از لسان ایشان در سفر به شهرستان اسفراین این شهر را دارالقرآن معرفی نمودند.

مردم روزه‌دار اسفراین پس از نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور از مسجد اعظم امام خمینی به سمت میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند و حمایت همه‌جانبه خود را از بیانیه شورای امنیت ملی اعلام کردند.

انتهای پیام/