مظفر حاجیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرگ بر آمریکا فریادی است که نه فقط دیروز بلکه امروز باید با فریاد بلندتر و با قوت و قدرت بیشتر سر داده شود؟ زیرا تاریخ عمر ۲۵۰ و چند ساله این دولت نشان می‌دهد اساس سیاستش افزون طلبی و دست اندازی به منافع و حقوق دیگران است؟ انگار شرط حیاتش را در دست اندازی و افزون طلبی و خودخواهی می‌داند و در این راه از هر فرصتی استفاده می‌کند؟ آمریکایی‌ها امنیت داخلی خود را وابسته به دست اندازی به کشورهای جهان و تصرف مناطق نفوذ فراوان می‌داند و این سیاست ثابت آنهاست! امام آمریکا را دشمن شماره یک بشر و محرومان معرفی کردند و از آنزمان تا امروز دیده‌ایم که در کشورها زیادی وارد شده و میلیونها انسان را به خاک و خود کشیده و از هستی ساقط نوده است چنانچه امروز با حمایا تام و تمام و همهه جانبه از صهیونیست‌ها انسان‌های بیگناه فلسطین به خاک و خون کشیده می‌شوند! او برای سیطره سیاسی و فرهنگی و نظامی خویشس بر جهان زیر سلطه از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند در سالهای اخیر این خوی استکباری را در افغانستان، عراق، سوریه و … و امروز در فلسطین مظلوم آشکارا به نمایش گذاشته است؟ حضور نظامی و تسلیحاتی و پیاده کردن نیرو و آوردن ناوهای غول پیکر و راه نسل کشی را برای صهیونیستها باز کردن یعنی شراکت آمریکا در کشتار انسانهای بیگناه و دامن زدن به نسل کشی‌های بی منطقی که احساساسات جهانیان را بر انگیخته است و می‌رود تا همه فریادهای مردم دنیا بر سر آمریکا فرود آید و انشاالله این فریادهای حمایت از حق و تنفر از باطلی آمریکایی صهیونیستی آنها را پائین خواهد کشید و نابودشان خواهد کرد! البته بخشی از تشویق و ترغیبهای آمریکا به جنگ و جنگ طلبی به علت اینست که اقتصاد آمریکا به فروش تسلیحات نظامی متکی است و برای اداره خود نیازمند وجود جنگ و کشتار است تا بتواند خود را اداره کند؟

در نسل کشی امروز در غزه، با اینکه به‌ظاهر رژیم صهیونیستی نسل‌کشی می‌کند، اما صحنه‌گردان آمریکاست و سنتکام فرماندهی اتاق جنگ را در تل‌آویو بر عهده دارد و راه نسل کشی را او هموار می‌کند؟ چنانچه اخبار چند میلیارد دلاری آمریکا به صهیونیستها را برای چندمین بار در روزهای اخیر شنیدیم و دیدیم که نمایندگان آمریکا چگونه در یک سخنرانی نتانیاهوی جلاد را هفتاد بار مورد تشویق قرار دادند و از نسل کشی او اظهار خوشحالی داشتند؟ این‌ها کسانی هستند که شعار حمایت از حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است اما در عمل یا قاتل بیگناهانند یا حامی جلادان نسل کشی؟ امروز حامیان فلسطین و معترضان به جنگ نیز با آغشتن دستان خود به رنگ خون و سر دادن شعارهایی همچون «حمایت از نسل‌کشی مردم غزه را متوقف کنید»، «قتل‌عام در غزه را متوقف کنید» و «کودکان غزه را نجات دهید» اعتراض خود را نسبت به رویکرد یک جانبه آمریکا در قبال فلسطین نشان دادند. شماری از معترضان به کمک‌های نظامی آمریکا به ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران شدید نوار غزه با حضور در جلسه سخنرانی بلینکن در سنا، اعتراض خود را به رویکرد آمریکا در قبال درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های فلسطینی نشان داده‌اند اما هر روز شاهد جنایت بیشتر بوده‌ایم و دنیا این جنایات را بخوبی لمس می‌کند گرچه از ترس استکبار به روی خود نمی‌آورد. تردیدی نیست که آمریکا بحران آفرین اصلی در عرصه بین الملل و با برهم زدن ثبات و امنیت در نقاط مختلف جهان به دنبال حفظ قدرت دلار است.

آری، آمریکا به دنبال بحران آفرینی دائمی در عرصه بین الملل است و با توجه به نمونه‌های متعدد از جنگ افروزی آمریکا در دهه‌های گذشته می‌توان اثبات کرد این کشور برای بقا چاره‌ای جز ایجاد بحران و کلید زدن درگیری در عرصه بین المللی پیش روی خود نمی‌بیند. اینکه تمام قد پشت اسرائیل ایستاده و سعی می‌کند دامنه جنگ و درگیری را در منطقه توسعه دهد برای این است که نانش در جنگ و درگیری است! از طرفی از صهیونیستها حمایت می‌کند از طرف دیگر طرح صلح می‌دهد حالا کدام از عمالش از روی صداقت است کدام حیله و تزویر است؟ باید به سوابقش نگاه کرد که به دنبال مناع خودش است و جز حیله و تزویر کار دیگری نمی‌کند هیچ وقت و در هیچ موضوعی آمریکایی‌ها صداقت عملی نداشته‌اند. آمریکا بر آتش کشتار می‌دمد و اصل کارش هم تضعیف مسلمانان است چرا که از اسلام سیلی سنگینی خورده و می‌داند که هر چه مسلمانان قدرت پیدا کنند قدرت او به افول و خاموشی نزدیک‌تر می‌شود! حتی اگر فضا کمی باز شود مستضعفان غیر مسلمان نیز مقابل زورگویی‌های آمریکا صف آرای خواهند کرد و این روزنه آسیبی است که آمریکایی ها به شدت از آن می ترسند و بهمین دلیل در حال دست و پا زدن برای حیات خود هستند که البته سخت ممکن است بتوانند بعنوان یکه تازز دنیا بمانند بلکه امروز صدای شکستن استخوانهای استکبار آمریکایی و صهیونیست بین الملل به گوش جهانیان رسیده است و دیری نخواهد پایید که دنیا شاهد فروپاشی غده سرطانی اسرائیل خواهد بود و این مقدمه فروپاشی آمریکا خواهد شد. انشاالله و بعون الله

مظفر حاجیان