به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی توئنته به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا این بازی بدون برنده و با تقسیم امتیازات بین این دو حریف به پایان رسیده باشد.

عملکرد نه چندان خوبی که شاگردان اریک تن‌هاخ در این دیدار به نمایش گذاشتند انتقادهای بسیار زیادی را از آنها به همراه داشت و بسیاری از هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی هم انتقادهای تندی را از بازیکنان و سرمربی شیاطین سرخ مطرح کردند تا فشارها روی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

منچستریونایتد در ۹ دیدار اخیری که در رقابت‌های اروپایی انجام داده تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است که آماری فاجعه‌بار برای آنها به حساب می‌آید. این تیم در طول این مدت تحت هدایت سرمربی هلندی‌اش پنج شکست و سه تساوی را هم تجربه کرده تا ناکامی‌هایش تکمیل شده باشد.

بازی بعدی یونایتد در رقابت‌های لیگ اروپای این فصل برابر پورتو برگزار خواهد شد و آنها امیدوار هستند که بتوانند در این دیدار به این روند ضعیف پایان دهند و به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شوند.