به گزارش پایگاه خبری ربیع،حمید یزدانی امروز سه شنبه ۶ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: قبل از شروع بارندگی ها با توجه به هشدارهای هواشناسی، بنا به تصمیم کمیته اسکان و کمیته اجرایی خدمات سفر استان با تشکیل جلسه فوری با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و نیز شهردار قبل از شروع بارندگی ها تدابیر جدی برای اسکان مسافران اتخاذ شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با تاکید براینکه با تمهیدات اندیشیده شده تا قبل از شروع بارندگی ها همه مسافران و زائران در اماکن و سالن های مسقف و ایمن اسکان داده شدند افزود: علاوه بر این موضوع ورودی های رودخانه نیز توسط شهرداری و نیروز انتظامی مسدود شد تا از بروز هرگونه خطری جلوگیری شود.

به گفته او، در کنار هدایت و اسکان مسافران به اماکن امن بازرسی های مستمر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران صورت می گیرد و با مجموع این اقدامات توانستیم موضوع اسکان مسافران و زائران به طور مطلوب مدیریت شود.

یزدانی با تاکید براینکه تا پایان زمان هشدار هواشناسی شرایط آماده باش اسکان زائران ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: در ۴ ورودی استان پایگاه های هدایت و راهنمای مسافر برای اسکان حضور دارند تا از همان ابتدای ورود به مراکز اقامتی ایمن هدایت شوند.