به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس؛ پخش برنامه زنده و صبحگاهی تلویزیونی دستان آسمان که با همکاری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف تهیه و تولید می‌شود، همزمان با دهه وقف به‌صورت هفتگی از شبکه اول سیما آغاز می‌شود.

این برنامه در روزهای پنج‌شنبه هرهفته به مدت یک ساعت از ساعت ۴۵ :۷ بامداد در قالب ترکیبی و به‌ صورت زنده پخش خواهد شد و هرهفته یکی از استان‌های کشور میزبان دست‌‍اندرکاران و میهمانان آن هستند.

در برنامه دستان آسمان که با حضور مردم و با دعوت از مدیران و مسئولان اجرا می‌شود؛ شاهد معرفی امامزادگان، واقفین و موقوفات برتر در هر استان و شهرستان هستیم. همچنین در این برنامه فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های گوناگون مربوط به سنت حسنه وقف ازجمله وقف علمی، پزشکی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و غیره در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

پخش برنامه‌های متنوع هنری و تصویری با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی ازجمله بخش‌های دیگر این برنامه است. این برنامه که پخش اولین قسمت و افتتاحیه آن از شبکه اول سیما، پنج‌شنبه دوم  آبان از ساعت ۴۵: ۷ صبح در استان قزوین آغاز شد روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده نیز پخش فوق‌العاده دارد.

انتهای پیام/