به گزارش پایگاه خبری ربیع، لحظاتی پیش چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندار همدان، نمایندگان همدان و با حضور اعضای ۲۷ کشور جهان آغاز شد.

مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و سیمنار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی امروز دوشنبه با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در سالن استانداری همدان برگزار خواهد شد.

چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO نقش نوآوری و تکنولوژی در توسعه گردشگری فرهنگی و افزایش رقابت پذیری و جذابیت مقصد را بررسی می کند.

در ادامه این مراسم نشست تخصصی پیرامون چگونگی تحریک توانمندی های گردشگری فرهنگی بابهره گیری از نوآوری فناوری برگزار خواهد شد.

در این پنل با مدیریت استاد دانشگاه ویسکانسن استاون آمریکا، دکتر مایکل دی جیوواین استادیار دانشگاه وست چستر امریکا در خصوص پایداری و نواوری فناورانه در گردشگری میراث فرهنگی سخنرانی خواهد داشت و پروفسور لورنز کانتونی استاند دانشگاه دلا اسویزرا ایتالیانا سوئیس نیز پیرامون سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری فرهنگی به عنوان یک نقشه راه سخنرانی می کند.

پس از برگزاری پنل تخصصی کنفرانس خبری با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

همچنین در دو برنامه جداگانه نشست« نوآوری، راهبری توسعه پایدار در گردشگری فرهنگی» و «فناوری و گردشگری فرهنگی، تقویت رقابت پذیری جهانی» برگزار می شود و در این دو نشست اساتید و حاضران به بحث و تبادل نظر می پردازند.

عصر امروز نیز پس از برگزاری نشست جمع بندی برنامه ها بازدید از نمایشگاه استارتاپ های گردشگری در هتل باباطاهر همدان در برنامه قرار گرفته است.