به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازاداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ و در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، میزبان فعالان صنعت دام، طیور و دامپزشکی از سراسر کشور خواهد بود.
دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و افزودنی ها، مکمل های دام و طیور و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و کشتارگاهی از جمله زیرحوزه های مرتبط با این عنوان نمایشگاهی هستند که عرصه را برای حضور پر رنگ شرکت های فعال در نمایشگاه فراهم خواهند کرد.
در کنار شرکت های فعال حاضر در این نمایشگاه، دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی نیز حضور خواهند داشت تا آخرین یافته ها و تحقیقات خود برای توسعه این صنعت را در دسترس علاقمندان و فعالان حوزه های دام، طیور و دامپزشکی قرار دهند.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان در چهار سالن نمایشگاهی و با حداکثر ظرفیت برگزار می شود تا تمامی شرکت های علاقمند، فرصت حضور در این رویداد بین المللی را داشته باشند.
پیش بینی می شود مشارکت کنندگان بزرگ و معتبری در حوزه های صنعتی تولیدی، صنفی توزیعی، تجاری، علمی و تحقیقاتی، دولتی و خدماتی از استان های تهران، یزد، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و دیگر استان های کشور در نمایشگاه حضور یابند.
بازدید کنندگان این نمایشگاه نیز جزو مخاطبان خاص نمایشگاه به شمار می روند چرا که دامداران و دامپروران، پرورش دهندگان طیور، تولیدکنندگان و وارد کنندگان خوراک، ادوات و ماشین آلات دام و طیور، فعالان عرصه دامپزشکی، توزیع کنندگان و فروشندگان داروهای دامپزشکی و کلینیک ها و همچنین دانشجویان، اساتید دانشگاه و فعالان مراکز علمی مرتبط با صنعت دام، طیور و دامپزشکی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
بر اساس پیش بینی های انجام گرفته، پاویون کشور آلمان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی نیز برپا خواهد شد و فعالان اقتصادی این کشور تاثیرگذار در حوزه صنعت دام مخاطب نمایشگاه خواهند شد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه می توانند با شماره تلفن های ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۰۰، ۰۵۱۳۶۱۵۸ و ۰۹۰۲۴۶۸۰۱۰۰ تماس بگیرند.