به گزارش پایگاه خبری ربیع، ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور در جلسه افتتاحیه، فعالیت خود را برای ارزیابی شرکت گاز استان مازندران آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، “جعفر احمدپور” مدیرعامل شرکت گاز مازندران، ضمن عرض خیر مقدم به تیم ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران، فرآیند ارزیابی را فرصتی مغتنم برای شرکت‌های گاز استانی برشمرد و گفت: مأموریت اصلی شرکت‌های گاز استانی ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین است و این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه سازمان نیازهای مشترکین را شناسایی کرده و در جهت ارتقای سطح رضایتمندی آنان تلاش کند.

وی کسب رضایت مشتریان را مهمترین و تأثیرگذارترین عامل در تعالی سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: برای پیمودن مسیر تعالی باید همه دوشادوش یکدیگر با تعریف و اجرای پروژه‌های بهبود در حفظ و تقویت نقاط قوت و اصلاح زمینه‌های قابل بهبود حرکت کنیم و خود را متعهد به پیمودن مسیر تعالی بدانیم.

احمدپور ضمن قدردانی از ارزیابان تعالی سازمانی خواستار ارزیابی دقیق و ارائه نقاط قابل بهبود و نقاط قوّت در فرآیندهای سازمان شد و تصریح کرد: قطعاً مواردی که در جلسه اختتامیه ارائه خواهد شد مجموعه شرکت گاز استان را در رسیدن به اهداف خود در مسیر تعالی سازمانی یاری خواهد کرد.

وی افزود: بهبود مستمر هر سازمان در گرو ایجاد انگیزه برای منابع انسانی و در کنار آن بکارگیری شیوه‌های صحیح انجام فرآیندها است که این مهم با توجه به تعهد، تخصص و ایمان کارکنان در شرکت گاز مازندران به خوبی پیاده سازی شده است.

همچنین در این مراسم “محمد حیدری بهبهانی” ارزیاب ارشد تیم ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، برگزاری ارزیابی در شرکت گاز استان مازندران را یک فرصت برای یادگیری متقابل عنوان نمود.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان مازندران یکی از شرکت‌های سرآمد در زمینه تعالی می‌باشد گفت: هدف از این ارزیابی ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان‌ها و تبادل تجربیات موفق و نیز تشویق سازمان بر اجرای خودارزیابی می‌باشد.