به گزارش پایگاه خبری ربیع، سی و چهارمین آزمون ورودی دوره فیلم‌سازی ۹۹-۹۸ انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان؛ آزمون ورودی دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان  با حضور ۴۱  نفر از علاقمندان به فیلمسازی برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در بازدید از این حوزه آموزشی گفت : انجمن سینمای جوان دفتر کاشان ، از مراکز درخشان آموزشی حوزه  فیلمسازی کشور است و هنرجویان باید با استفاده از ظرفیت این انجمن در تعالی و شکوفایی استعدادهای هنری خود استفاده کنند.
نمکی افزود: نگاه هنری هموراه برای جامعه ارزشمند است و ماندگاری هنرمندان در نوع زاویه نگاه به پدیده هاست و هنر فیلم و عکس از این قابلیت ممتاز برخوردار است .
لازم به ذکر است : داوطلبان در این دوره فیلم‌سازی ابتدا برای شرکت در دوره ثبت‌نام و سپس در آزمون ورودی دوره جامع شرکت کردند و با حضور در مرحله مصاحبه،۱۵ نفر برای شرکت در این دوره انتخاب می شوند .
سی و چهارمین دوره آموزشی فیلم‌سازی کوتاه ‌مدت ۹ماهه خواهد بود که در این دوره شناخت سینما، مهارت‌های سینمایی و کارگاه‌های فیلم‌سازی شامل دروس کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی، تصویربرداری، تدوین، صدا، و غیره برگزار خواهد شد.
در پایان این دوره  به شرکت‌کنندگان موفق، گواهینامه معتبر از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.