پیشخوان » تولیدی » فرهنگ و هنر » نجمه کریمیان
کد خبر : 1032733
جمعه - 5 آبان 1402 - 09:27
به مناسبت سالگرد شهادت آرمان علی وردی؛

آرمان امنیت

در ششم آبان ماه سال ۱۴۰۱ در سیاهی شب لشکری کوردل با قلبی از جنس سنگ طلبه ساده دلی به نام آرمان علی وردی را غریبانه به شهادت رساندند.این شهید بزرگوار در راه دفاع از وطن و اسلام و رهبر خویش بدست عده‌ای انسان نما که با شعار زن زندگی آزادی معرکه‌ای برپا کرده بودند آسمانی شد.

آرمان امنیت

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در ششم آبان ماه سال ۱۴۰۱ در سیاهی شب لشکری کوردل با قلبی از جنس سنگ طلبه ساده دلی به نام آرمان علی وردی را غریبانه به شهادت رساندند.این شهید بزرگوار در راه دفاع از وطن و اسلام و رهبر خویش بدست عده‌ای انسان نما که با شعار زن زندگی آزادی معرکه‌ای برپا کرده بودند آسمانی شد.

نحوه شهادت آرمان علی وردی روضه‌ای مفصل و جانسوز را دارد. از غریبی‌اش گرفته تا بی دفاع بودنش. از روضه چند نفر به یک نفر گرفته تا روایت مظلومیت و داغ بر دل نشسته.

از تکرار صحنه کربلا و خون ریخته شده بر زمین. آری روضه‌اش سوزناک است و خود روایتی است تازه از صحنه کربلا. این بار با شمر زمانه در خاک سرخ قتلگاه به دیدار معبود خویش می‌رود و خدا او را خوب خرید.

شهیدی که جرمش بسیجی بودن بود و آشوبگران او را وادار به توهین به رهبر و مقدساتش کردند اما هرگز درد و رنج جانش را فدای اعتقاداتش نکرد.اصلاً همین شهادت غریبانه و مظلومانه‌اش آرمان را عزیز یک ملت کرد. و همه برای غربتش متأثر شدند.وقتی به چهره معصومانه‌اش می‌نگری نور ایمان و غیرت دینی از آن تابیده می‌شود و اخلاص و پاکی از آن احساس می‌شود.

اما به راستی این جوان دهه هشتادی که فقط قصه انقلاب و جنگ را شنیده بود چگونه به این مقام رسید؟

قطعاً ایمان راسخ به خدا و دوری از گناه، اخلاص او را به این جایگاه والا رساند تا بتواند از جان خویش برای امنیت وطن بگذرد.او خدا را در نیایش‌های شبانه و خدمت رسانی به دیگران و ولایت پذیری یافت.آرمان عزیز با نه به فتنه و تکیه بر خدای مهربان حماسه‌ای ماندگار رقم زد و تا دنیا برپاست نامش به امنیت وطن گره خورده است.

اما دشمنان و وطن فروشان بدانند این تازه اول ماجراست و آرمان‌هایی دیگه در این سرزمین وجود دارند که به طور غیر منتظره معادلات و نقشه‌های شوم آن‌ها را برهم می‌زنند، تا دیگر خیال نابودی انقلاب اسلامی به فکرشان خطور نکند.

نجمه کریمیان