به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز شایعات جالبی در مورد گوشی موبایل گلکسی اس ۱۰ منتشر شد که از یک صفحه مشهور توییتری نشأت گرفته است. به نظر می رسد این اخبار، هیجان زمان رونمایی از این محصول را افزایش دهد. کمپانی سامسونگ این روزها بیشتر انرژی خود را برای عرضه گوشی های خاص قرار داده است و در کنار این محصولات توجه خاصی به پرچمدار جدید خود نیز دارد.

در طول سال های اخیر، Ivan Blass به عنوان یک منبع بسیار معتبر در مورد شایعات پیرامون گوشی های موبایل شناخته شده است. امروز این صفحه اخباری را منتشر کرد که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد که قصد داریم در این مطلب به بررسی آنها بپردازیم.

به طور کلی مشخصات منتشر شده در این صفحه توییتری بسیار شبیه مواردی است که توسط سامسونگ منتشر شده و می توان آن را تاییدی بر اخباری دانست که تاکنون توسط منابع مختلف عرضه شده است.

آخرین اخبار در مورد موبایل گلکسی اس 10 بسیار شگفت انگیز است

Ivan Blass در صفحه توییتری خود در مورد موبایل گلکسی اس ۱۰ چه اخباری را منتشر کرده است؟

اولین موضوعی که در مورد گلکسی اس ۱۰ منتشر شده، در مورد صفحه نمایش این پرچمدار شگفت انگیز است. بر اساس اخبار منتشر شده توسط بسیاری از سایت های معتبر، کمپانی سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ را با صفحه نمایش انحصاری خود با نام Infinity O روانه بازار خواهد کرد و تقریبا شایعات منتشر شده در مورد جای گیری دوربین زیر صفحه نمایش موبایل رد می شود. البته در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند نمی توان تا زمان رونمایی آن اظهارنظر دقیقی داشت.

بدون شک گلکسی اس ۱۰ قصد دارد توسط حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگری از نوع اولتراسونیک در این بخش بدون رقیب باشد. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیشتر گوشی های هوشمند از نسل اپتیکال حسگر اثر انگشت بهره می برند.

موضوع بعدی که بسیاری از کاربران را هیجان زده می کند، رابط کاربری منحصر به فرد این پرچمدار است. سامسونگ در سال اخیر تحقیقات بسیاری در مورد رابط کاربری این محصول که روی اندروید ۹ مورد استفاده قرار می گیرد، انجام داده است.

در بخش دیگر در مورد دوربین این گوشی هوشمند بیان شده که از سه لنز دوربین بهره می برد. همچنین کمپانی کره ای سامسونگ به زودی گوشی هوشمندی با چهار لنز دوربین را نیز روانه بازار فروش خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید در نهایت گلکسی اس ۱۰ خود را با سه لنز روانه بازار می کند یا با همان ساختار همیشگی خود و با دو لنز به مصاف رقبا می رود.

در بخش پردازنده نیز حضور پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ که امروز رونمایی شد، قطعی خواهد بود؛ پردازنده ای که به نظر قدرت خاصی در مقابل رقبای خود ندارد.