به گزارش پایگاه خبری ربیع، یومرث محمدپور در گفتگو با خبرنگار ربیع افزود:هم اکنون سرانه فضای سبز ۵/۱۰ مترمربع است که باید به ۱۵ مترمربع برسد ولی سرانه سطح فضای سبز در کل شهر کاشان در حدود ۲۸ مترمربع است که به سطح استاندارد نزدیک است.

وی ادامه داد: ۶۴ درصد از فضای سبز کاشان به صورت آبیاری تحت فشار آبیاری می شود و ۹۵ درصد آبیاری موجود در قالب شبکه آبرسانی فضای سبز آبیاری می شود.

شهردار کاشان به ۳۴ کیلومتر خط انتقال پساب اشاره کرد و بیان داشت: این میزان پساب برای آبیاری فضای سبز بلوار امام رضا(ع)، خزاق، قمصر و دیگر بلوارها مورد استفاده قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه فاضلاب مسکن مهر کاشان نیز به پکیج تصفیه فاضلاب شهرک خاتم الانبیاء(س) منتقل می سود، گفت: این پروژه گام دیگری در ذخیره پساب است که در واقع فاضلاب خام مسکن مهر توسط شهرداری در این مکان تصفیه و ذخیره می شود.

شهردار کاشان در بخش دیگری از سخنانش به آغاز عملیات احداث از آغاز عملیات احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در  بلوار شهید تابنده خبر داد.

محمدپور اعلام کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت ۳۱۳ متر مربع در حال ساخت است و زیربنای کل پروژه ۴۸۵ متر مربع می باشد که به صورت اسکلت بتنی و با اعتباری ۱۳۴ میلیارد ریالی در حال ساخت است.

زهرا زرفشانی