تولیدی » فرهنگ و هنر » نجمه کریمیان
کد خبر : 1045928
یکشنبه - 15 مهر 1403 - 13:33
به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی؛

مقاومت غزه

عملیات طوفان الاقصی در چنین روزی از سوی گروه های مقاومت آغاز شد.این عملیات توانست غرور رژیم صهیونیستی را در هم شکند و این رژیم را در مسیر زوال قرار دهد.چه کسی فکر می کرد این رژیم منحوس با تمام قدرت و توان نظامی که در بردارد از پس تصرف یک منطقه بر نیاید.

مقاومت غزه

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عملیات طوفان الاقصی در چنین روزی از سوی گروه های مقاومت آغاز شد.این عملیات توانست غرور رژیم صهیونیستی را در هم شکند و این رژیم را در مسیر زوال قرار دهد.چه کسی فکر می کرد این رژیم منحوس با تمام قدرت و توان نظامی که در بردارد از پس تصرف یک منطقه بر نیاید.

با اینکه گرگ زخمی صهیونیسم به دلیل عجز و ناتوانی و شکست های پی در پی به سمت کشتار کودکان و زنان و موشک باران مناطق مختلف نوار غزه روی آورده و از سر ناتوانی جنون آمیز رفتار می کند ولی نتوانسته مکتب مقاومت را نابود سازد.در استیصال رژیم جنایتکار صهیونیستی همین بس که ترور افراد بی گناه را دستاورد و افتخار می داند ولی نتواسته حماس و گروه های مقاومت را نابود کند.

عملیات طوفان الاقصی چهره واقعی این رژیم را در بین جهانیان آشکار ساخت و صدای مظلومیت مردم غزه به گوش آزادی خواهان جهان رسید.متاسفانه این رژیم با حمایت پدرخوانده خود آمریکا و در سکوت مجامع بین الملل وحشیانه ترین جنایات در طول تاریخ را انجام می دهد و در آخرین جنایت خود سید مقاومت سید حسن نصرالله را به شهادت رساند و به گمان خویش فکر می کرد نهضت مقاومت را نابود کند، اما همچنان پس از جنایات و ترورهای بیشمار این رژیم جنایتکار ، راه مقاومت و شهادت ادامه دارد و قطعا فلسطین پیروز خواهد شد.

از سویی مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مقاوم غزه تمام معادلات رژیم صهیونیستی را درهم شکسته است.مجاهدان راه آزادی با ایمان به وعده های الهی در برابر جنایات این رژیم با قدرت مبارزه می کنند.جهاد تاریخی طوفان الاقصی آغازی است در جهت نابودی صهیونیست که توانسته آبروی نداشته یزیدیان زمان را به چالش بکشاند.آنچه که در طول یکسال مقاومت مردم صبور غزه واضح است اینکه شجاعت و مقاومت این مردم وصف ناشدنی است و همگان را به فکر فرو می برد.

از سویی حملات توامان رژیم آدم کش صهیونیستی سبب اتحاد  و همبستگی گروه های مقاومت از غزه تا یمن شده است و همین همبستگی دشمن را دیوانه کرده است.با این حال سرنوشت این جنگ هر چه باشد نصرت الهی است و فلسطین قطعا پیروز خواهد شد.

با اینکه تصاویر کودکان بی گناه به خون نشسته و ویرانه های غزه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد ولی خون بهای شهیدان غزه به پیروزی منجر خواهد شد.همین که این رژیم در برزخی گرفتار شده نشان از این دارد نابودی این رژیم دیر یا زود محقق خواهد شد.

نصرت الهی همواره پشتیبان کسانی است که در راه خدا و آرمان های مقدس جان خویش را هدیه می کنند و در این مسیر هرگز از یاری خداوند ناامید نمی شوند.مقاومت مردم غزه برای همه درس بزرگی است که با توجه به آن می توان در میان ناملایمات مقاومت کرد.به امید آنکه همه مسلمانان جهان در مقدس ترین سرزمین بیت المقدس نماز شکر اقامه کنند و این سرزمین را از چنگال یزید زمانه نجات دهند.

نجمه کریمیان