پیشخوان » تولیدی » فرهنگ و هنر » نجمه کریمیان
کد خبر : 1031976
سه شنبه - 18 مهر 1402 - 16:58

فیلم سینمایی «هتل»؛ کمدی موقعیت

فیلم سینمایی هتل از هفتم مهرماه در سینماهای کشور در حال اکران است. این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران و در ژانر کمدی ساخته شده است. مسعود اطیابی در کارنامه کارگردانی خود فیلم‌هایی همچون دینامیت، تگزاس، بخارست و انفرادی را به ثبت رسانده که همگی در سبک و سیاق کمدی تولید شده‌اند، اما این اثر به دلیل داستان جذاب و هیجان انگیز با کارهای قبلی تفاوت دارد.

فیلم سینمایی «هتل»؛ کمدی موقعیت

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فیلم سینمایی هتل از هفتم مهرماه در سینماهای کشور در حال اکران است. این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران و در ژانر کمدی ساخته شده است. مسعود اطیابی در کارنامه کارگردانی خود فیلم‌هایی همچون دینامیت، تگزاس، بخارست و انفرادی را به ثبت رسانده که همگی در سبک و سیاق کمدی تولید شده‌اند، اما این اثر به دلیل داستان جذاب و هیجان انگیز با کارهای قبلی تفاوت دارد.

اطیابی در این فیلم از بازیگران مطرح و تازه کار و استعدادمندی استفاده کرده است. در این میان نام بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و محسن کیایی بیش از همه نظر مخاطب را جلب می‌کند و می‌توان «هتل» را جزو بهترین فیلم‌های این دو دانست.

از دیگر بازیگران مطرح در این فیلم سینمایی می‌توان به ریما رامین فر، غلامرضا نیکخواه، مه لقا باقری و …اشاره نمود. که حضور این بازیگران نیز بر کیفیت کار افزوده است. اما بازی پژمان جمشیدی در این فیلم سینمایی را می‌توان به عنوان یک برگ برنده و جذب مخاطبان و جز نقاط مثبت این فیلم مطرح کرد، زیرا جمشیدی در هر اثری که حضور داشته باشد، کارش خنداندن مخاطب است و واقعاً عالی نقش آفرینی می‌کند. وجه اشتراک بازی جمشیدی با آثار قبلی خود همان حرکات و رفتارهای همیشگی است، به این معنی که همان همیشگی خود است و با همان شیرینی‌های خاص خود به دل مخاطب می‌نشیند و به معنای واقعی کمدی موقعیت را ایجاد می‌کند.

این فیلم سینمایی داستان یک هتل پرماجرا را به نمایش می‌گذارد که پس از ورود دو مرد و ۴ زن ناخوانده با اتفاقات عجیبی همراه است. در کل داستان بیانگر یک کمدی واقعی است و خبری از لودگی نیست و واقعاً می‌تواند مخاطب را بخنداند.

طبق آمارهای صورت گرفته «هتل» تا کنون توانسته در همین روزهای ابتدایی اکران خود نظر بسیاری از مردم را به سوی خود جلب کند و فروش بالایی داشته باشد و شاید بتواند از سد فیلم سینمایی فسیل بگذرد و رقیب اصلی خود را شکست بدهد.

آنچه که واضح است اینکه سلیقه مخاطب امروزی ژانر کمدی است اما نه هر کمدی. بنابراین با توجه به موضوع این فیلم و حضور بازیگران روزهای خوبی در انتظار آن است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در روزهای بعدی چه اتفاقی در چرخه اکران این فیلم سینمایی رخ می‌دهد و آیا همچنان در مدار صعود حرکت می‌کند یا خیر؟

نجمه کریمیان