پیشخوان » تولیدی » نجمه کریمیان
کد خبر : 1033521
یکشنبه - 28 آبان 1402 - 10:27
به مناسبت روز جهانی کودک؛

دنیای مظلومانه کودکان غزه

بیش از یک ماه است که نقطه‌ای از جهان به نام غزه در آتش خشم و کینه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیست می‌سوزد ولی همچنان استوار و محکم ایستاده است تا شمر زمانه را به زانو درآورد. ایمان به وعده الهی باعث شده مردم مظلوم غزه برای دستیابی به پیروزی و نابودی رژیم غاصب شهید شوند و همچنان پس از گذشت یک ماه در برابر حملات صهیونیست‌ها با شکوه ایستادگی کنند.

دنیای مظلومانه کودکان غزه

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بیش از یک ماه است که نقطه‌ای از جهان به نام غزه در آتش خشم و کینه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیست می‌سوزد ولی همچنان استوار و محکم ایستاده است تا شمر زمانه را به زانو درآورد. ایمان به وعده الهی باعث شده مردم مظلوم غزه برای دستیابی به پیروزی و نابودی رژیم غاصب شهید شوند و همچنان پس از گذشت یک ماه در برابر حملات صهیونیست‌ها با شکوه ایستادگی کنند. در این جنگ نابرابر بیش از همه این کودکان هستند که قربانی خشم قومی تبهکار شده‌اند که در خون و پوست آنها شیطان زاده شده و گوی سبقت را از شیطان رجیم نیز ربوده‌اند. جلادانی که به خاطر ضعف و ناتوانی به کشتن کودکان مظلوم و بی گناه غزه متوسل شده‌اند و به گمان خویش در این جنگ پیروز هستند، آنهم با کودک کشی. اما این کودکان معصوم به چه گناهی کشته می‌شوند. کودکانی که تصاویر غم انگیزشان دل هر انسان آزادی خواهی را به درد می‌آورد.

دنیای این کودکان با شرارت و جنایت پست‌ترین انسان‌های روز زمین گره خورده و طعم سختی و گرسنگی را می‌چشند. همه ما چهره معصومانه آن کودکی که به دلیل موشک باران صهیونیست‌ها لرزه جانش را تکان می‌داد به یاد می‌آوریم. این کودک سند مظلومیت مردمی که تنها جرمشان این است که می‌خواهند بیگانه را از خاک وطنشان بیرون کنند ولی او غصبانه چنگ به جان این مردم بی گناه زده، تا نه تنها جانشان را بلکه نسل آن‌ها را از بین ببرد و برای رسیدن به این هدف شوم به نسل کشی روی آورده است. دنیای مظلومانه کودکان غزه از همان ابتدا با حسرتی از جنس آرامش آمیخته شده است.دنیای این کودکان با ظلم و ستم پست‌ترین جنایتکاران تاریخ بشر ترسیم شده است. با اندوهی دردناک از غم از دست دادن دنیای کودکی و خانواده‌ای که از آنِ آنهاست.

و اما اینک ندای این کودکان مظلوم در آسمان‌ها طنین انداز شده و به گوش جهانیان رسیده است و انسان‌های عدالت خواه برای حمایت از این کودکان بی گناه به پا خواسته‌اند.امروز یک جهان صدای مظلومانه کودکان غزه را شنیده و وجدانش بیدار گشته است.آری خون زمین به جوش آمده از قطرات خون مظلومانه کودکان غزه ،که آرزو دارند آزادی سرزمین مقدسشان را نظاره گر باشند.

آنها امیدوارند آزادانه بازی کنند به آینده فکر کنند و به دنیای خود رنگ آرامش و آزادی ببخشند. حق آنها است که در این دنیا نفس بکشند. و اما خطاب به کودکان بی دفاع غزه، ظلم پایدار نخواهد ماند و اندکی صبر سحر نزدیک است. روزی فرا می رسد که خورشید آزادی در آسمان غزه طلوع کند و مهر ذلت بر پیشانی فرزندان شیطان حک شود. همانطور که اکنون نیز رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد و نابودی‌اش نزدیک. پس ای کودکان غزه بدانید خدا یاور شماست و در حصار حمایتش طعم آرامش و آزادی را خواهید چشید و این صهیونیست‌ها هستند که نیست خواهند شد ،آنهم با ریختن خون شما. وعده الهی نزدیک است اندکی صبر سحر نزدیک است….

نجمه کریمیان