پیشخوان » تولیدی » فرهنگ و هنر » نجمه کریمیان
کد خبر : 1037516
چهارشنبه - 2 اسفند 1402 - 13:24
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)؛

در فراق جانان

زمان به سرعت می گذرد و به نیمه ماه شعبان نزدیک می شویم.صدای پای قدم های دوازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت به گوش می رسد، مولودی مبارک قدم بر هستی می گذارد و آسمان و زمین غرق شادی می شود.اکنون قرن ها از زمان تولد حضرت مهدی (عج) می گذرد و همچنان به یمن وجود مبارکش خیر و برکت بر زمینیان نازل می شود.

در فراق جانان

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، زمان به سرعت می گذرد و به نیمه ماه شعبان نزدیک می شویم.صدای پای قدم های دوازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت به گوش می رسد، مولودی مبارک قدم بر هستی می گذارد و آسمان و زمین غرق شادی می شود.اکنون قرن ها از زمان تولد حضرت مهدی (عج) می گذرد و همچنان به یمن وجود مبارکش خیر و برکت بر زمینیان نازل می شود.اما چه سخت است درد و رنج دوری از امام جان که با دیدگانی منتظر چشم انتظار آمدنش هستیم.چه بگوییم از جمعه های انتظار که سخت و نفس گیر است و در پی هم می گذرد اما نور ظهور تابیده نمی شود.

قرن ها جهالت و غفلت سپری گشته تا زمین آماده ظهور گردد ولی چه افسوس که تاکنون دیدگانمان به جمال آقا روشن نشده است، ولی با این وجود قلبمان نوید می دهد او خواهد آمد و فریادهای فروخفته در گلوی مظلومان عالم را تسلی خواهد داد. او دریای رحمت است و مهرش بی انتها.

او خواهد آمد و جانی دوباره به زمین می بخشد.زمینی که جانش با نفس های پلید انسان نماهای شیطان صفت به انتها رسیده و به شماره افتاده است.

در هر کجا از این گیتی پهناور بنگری همه نشان از انتظار کسی است که با آمدنش دنیا جای بهتری برای ماندن و زیستن می شود و پرچم عدالت در دنیا گسترده می شود.او خواهد آمد و دین اسلام را در تمام جهان پیاده خواهد کرد و رسالت پیامبران و امامان معصوم را به نتیجه خواهد رسان و با وجودش نور امامت و ولایت بر اهل دنیا تابیده می شود و دنیا به مانند بهشت خواهد شد.

اینک بر تو ای امام ظهور سلام می کنیم و از شما درخواست داریم ما را ببخشید از آنچه که سبب این دوری و فراق شده و ظهورتان را به تاخیر انداخته است.این ماییم که شما را منتظر نگاشته ایم و دل مهربانتان را آزرده ایم.مایی که ادعای عاشقی می کنیم اما نسبت به شما معرفتی پیدا نکرده ایم.

آری این ماییم که در برابر مهربانی و لطف شما ناسپاسی کرده ایم و با غبار غفلت و گناه خود را از دیدار شما محرومان ساخته ایم.دنیا با تمام زرق و برقش ما را از یاد شما دور کرده و در خواب غفلت برده است.پس می خوانیم دعای فرج را که اثر دارد بر غم فراق و هجران.

ما را به بزرگواری و مهربانی تان ببخشید و دعایمان کنید تا قدری معرفت کسب کنیم و زندگی مان را از هر چه ناپاکی است پاک کنیم و رنگ مهدوی بگیرد.ای امام مهربان در قنوت سبز نمازهایتان این امت غفلت زده را دعا کنید تا قدری ظهور نزدیک شود.

نجمه کریمیان