تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 340086
یکشنبه - 10 تیر 1397 - 22:14

ZTE گوشی هوشمند دارای دو صفحه نمایش مجزا خواهد ساخت

اخبار جدید از پرچم دار جدید کمپانی ZTE منتشر شد. این گوشی هوشمند که  Nubia Z18S نام دارد از دو صفحه نمایش بهره می برد که در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد. تصاویر منتشر شده اطلاعات دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد

ZTE گوشی هوشمند دارای دو صفحه نمایش مجزا خواهد ساخت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اخبار جدید از پرچم دار جدید کمپانی ZTE منتشر شد. این گوشی هوشمند که  Nubia Z18S نام دارد از دو صفحه نمایش بهره می برد که در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد. تصاویر منتشر شده اطلاعات دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد که نشان می دهد این گوشی هوشمند می تواند یکی برترین گوشی های هوشمندی باشد که برند ZTE در آن ها فعالیت های بسیاری دارد. لازم به یاد آوری است که این گوشی هوشمند اولین موبایل منتشر شده با دو صفحه نمایش نیست اما می تواند یکی از برترین ها قرار گیرد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای یک لنز دوربین در بخش دوربین سلفی است. در این گوشی هوشمند  که دارای یک صفحه نمایش مجزا در پشت صفحه نمایش است از فناوری قدرتمند تری نسبت به E-Ink استفاده می شود که کیفیت بسیار خوبی ندارد اما می توان آن را جایی برای پیشرفت گوشی های هوشمند دانست. البته این خبر به صورت رسمی منتشر نشده است که کیفیت این صفحه نمایش در چه سطحی است اما با توجه با مشاهدات قبلی می توان این ادعا را داشته که این فناوری بسیار شبیه به پنل های صفحه نمایش LCD است اما این پنل ها رزولوشن کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه نمایش دوم به نظر می رسد بیشترین کارایی را در بخش عکاسی سلفی و و تماس تصویری دانست که این روز ها بسیار مورد نیاز کاربران است. این تصاویر منتشر شده ظاهر صفحه نمایش اصلی آن را نیز نشان می دهد که دارای یک ساعت آنالوگ ، صفحه اصلی گوشی هوشمند و برخی نرم افزار های آن را شامل می شود.

استفاده از گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش هنوز یک قابلیت بسیار جدید محسوب می شود آن هم با صفحه نمایش دوم قدرتمند تر از نسخه های قبلی . با توجه به اینکه این کمپانی قدرتمند قصد دارد اخبار دنیای تکنولوژی را به خود معطوف کند حال باید منتشر خبر های دیگری از برند ZTE برای معرفی گوشی های هوشمند این برند در سال جاری باشیم. البته پیرو اخبار قبلی باید این موضوع را تایید کرد که پرچم دار جدید هواوی در کنار خود یک میان رده و یک پرچم دار را جای دهد تا بتواند یک رونمایی قدرتمند تر را برای گوشی های خود برگذار کند. نسخه نسخه عادی پرچمدار ۲۰۱۸ ZTE را می توان ZTE Nubia Z18 دانست که احتملا با بریدگی نمایشگری بیشتری روانه بازار شود. هنوز اطلاعات سخت افزاری دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما باید این انتظار را به واسطه استفاده این شرکت از پردازنده کوالکام داشت که Nubia Z18S و نسخه عادی آن از پردزانده اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده کنند این پیش بینی تا حد بسیار زیادی درست است زیرا در غیر این صورت باید شاهد پردازنده دیگری از جمله همکاری با شرکت مدیاتک را متصور شد که با توجه به قابل قیاس نبودن  پردازنده های این شرکت با کمپانی مدیا تک باید این پیش بینی را تا حدی قطعی دانست.