تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 461644
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 16:35

Nokia 9 PureView ؛ پرچمدار نوکیا مبارزه ای زیبا رقم می زد

پرچمدار نوکیا با نامی خاطره انگیز روانه بازار فروش خواهد شد. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد کمپانی اچ ام دی گلوبال پرچمدار جدید خود را با نام Nokia 9 PureView در اختیار کاربران قرار دهد. این نام تجاری در گذشته روی برخی از گوشی های قدرتمند این برند قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت.

Nokia 9 PureView ؛ پرچمدار نوکیا مبارزه ای زیبا رقم می زد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،پرچمدار نوکیا چه زمانی رونمایی می شود؟

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که پرچمدار نوکیا چه زمانی رونمایی می شود. اما اچ ام دی گلوبال در ماه اخیر دو همایش خواهد داشت که تاکنون رونمایی از گوشی هوشمند نوکیا ۷.۱ پلاس تایید شده است. به احتمال زیاد پرچمدار نوکیا نیز در یکی از این مراسم رونمایی شود که احتمال رونمایی در لندن بسیار بیشتر از هند است،با این وجود هنوز مشخص نیست که برای مشاهده گوشی هوشمند با پنج دوربین اصلی تا چه زمانی باید منتظر ماند. پرچمدار نوکیا قصد دارد محصولی خاص باشد که پایه ایی برای عرضه پرچمداران قدرتمند در سال های آینده باشد. حال باید منتظر روز ۴ اکتبر در شهر لندن باشیم.

دوربین های پرچمدار نوکیا از چه قانونی پیروی می کند؟

تنها اطلاعاتی که در مورد دوربین پرچمدار نوکیا در اختیار کاربران قرار گرفته است، ظاهر و نحوه چیدمان این لنز ها است که کمتر شاهد این چیدمان بوده ایم. پرچمدار نوکیا در این بخش با پنج لنز دوربین و یک فلاش ال ای دی همراه است. نوکیا نیز قصد ندارد نحوه چیدمان و ساختار لنز ها را تا قبل از رونمایی مشخص کند اما حضور پنج لنز دوربین به احتمال زیاد ترکیبی از لنز های برند های مختلف قرار گیرد.

نوکیا می تواند در این بخش در کنار لنز اصلی عکاسی خود از یک لنز سیاه و سفید استفاده کند. لنزی که هوآوی در حدود دو سال است که سود خوبی را از آن به دست آورده، از طرفی دیگر لنز با زاویه که از کمپانی ال جی آغاز شد نیز می تواند شانس حضور در میان این پنج لنز را داشته باشد. لنز تله فوتو نیز همین شرایط را دارد.

در این میان لنز آخر کمی سوال برانگیز است. نوکیا می تواند به سبک هواوی و استفاده از یک لنز دو مگاپیکسلی استفاده کند یا از دو لنز برای یک رویداد بهره مند شود. به عنوان مثال از دو لنز به عنوان لنز واید یا همان عریض استفاده کند.