تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 275572
سه شنبه - 4 اردیبهشت 1397 - 16:51

MSI کیس شیشه‌ای MAG Pylon را برای گیمرها معرفی کرد

امروز MSI  یک کیس گیمینگ جدید به نام MAG Pylon معرفی کرد که ویژگی بارز آن پنل های ساخته شده از شیشه گرما دیده است. این کیس از نورپردازی اختصاصی Mystic Light RGB بهره می‌برد.

MSI کیس شیشه‌ای MAG Pylon را برای گیمرها معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، امروز MSI  یک کیس گیمینگ جدید به نام MAG Pylon معرفی کرد که ویژگی بارز آن پنل های ساخته شده از شیشه گرما دیده است. این کیس از نورپردازی اختصاصی Mystic Light RGB بهره می‌برد.

این کیس در فرم فاکتور ATX ساخته شده و افزون پنل جلویی، در هر دو سمت دارای پنل شیشه‌ای با ضخامت ۴ میلی متر است. سایر اجزای کیس از فولاد ضد زنگ SECC با ضخامت ۰.۶ میلی متر ساخته شده است. فضای داخلی کیس از طراحی رایج را دو محفظه بهره می‌برد که یکی از آنها مختص به نصب پاور و درایوهای ذخیره سازی است. این کیس از کارت گرافیک با طول ۳۷ سانتی متر و کولر پردازنده با ارتفاع تا ۱۶.۵ سانتی متر پشتیبانی می‌کند.

در جلوی کیس لوگوی MSI Gaming نقش بسته که دارای نورپردازی RGB LED است. برای وسایل ذخیره سازی یک جفت جایگاه ۳.۵ اینچی تعبیه شده که از نصب درایوهای ۲.۵ اینچی نیز پشتیبانی می‌کنند. همچنین سینی مادربرد دارای چهار جایگاه ۲.۵ اینچی است.

در جلوی کیس سه جایگاه فن وجود دارد که از قبل سه عدد فن ۱۲۰ میلی متری RGB LED بر روی آنها نصب شده است. سقف کیس از نصب یک جفت فن ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی متری و پشت آن از نصب یک فن ۱۲۰ میلی متری پشتیبانی می‌کند.

بر روی پنل جلویی دو درگاه USB 3.0، دو USB 2.0 و جک‌های صدا HD تعبیه شده‌اند. متأسفانه قیمت و زمان عرضه این کیس اعلام نشده است