تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 258232
چهارشنبه - 15 فروردین 1397 - 16:47

MSI لپ تاپ‌های گیمینگ خود را به پردازنده‌های نسل هشتمی Coffee Lake-H اینتل ارتقا داد؛ سریع‌تر از همیشه

MSI فرصت را از دست نداده است و لپ تاپ‌های گیمینگ خود را با  پردازنده‌های جدید Coffee Lake-H اینتل به‌روزرسانی کرده است.

MSI لپ تاپ‌های گیمینگ خود را به پردازنده‌های نسل هشتمی Coffee Lake-H اینتل ارتقا داد؛ سریع‌تر از همیشه

به گزارش پایگاه خبری ربیع،MSI فرصت را از دست نداده است و لپ تاپ‌های گیمینگ خود را با  پردازنده‌های جدید Coffee Lake-H اینتل به‌روزرسانی کرده است.

این کمپانی سه لپ تاپ گیمینگ جدید به نمایش گذاشت که از سبک وزن تا پرقدرت بین آنها یافت می‌شود. GS65 Stealth یک لپ تاپ گیمینگ سبک و باریک با وزن حدود ۱.۸ کیلوگرم است. این لپ تاپ از نمایشگر Full HD با زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد که نیروی خود را از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1070 Max-Q یا GTX 1060 انویدیا (بسته به پیکربندی انتخابی) می‌گیرد. در بخش پردازنده از نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 اینتل یا به طور دقیق‌تر Core i7-8750H استفاده شده است.

این لپ تاپ حداکثر از ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس تا ۲۶۶۶ مگاهرتز و یک جفت SSD پرسرعت PCIe 3.0 x4 پشتیبانی می‌کند. یکی از شکاف‌های M.2 از SSD های مبتنی بر رابط SATA  نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش درگاه‌های ارتباطی USB شاهد یک USB 3.1 نوع C سازگار با پروتکل Thunderbolt 3 و سه USB 3.1 نسل ۱ هستیم. یک HDMI 2.0 و یک mini DisplayPort 1.2 درگاه‌های خروجی تصویر این لپ تاپ را تشکیل می‌دهند. این لپ تاپ دارای باتری با ظرفیت ۸۲ وات ساعت و آداپتور ۱۸۰ وات است.

سری GT را لپ تاپ‌های رده بالا گیمینگ MSI تشکیل می‌دهد که در آن مدل‌هایی چون GT63 ،GT75 و GT83 Titan یافت می‌شود. حالا این لپ تاپ به پردازنده‌های نسل هشتمی Coffee Lake اینتل تجهیز شده‌اند. هم اکنون GT75 اولین و تنها لپ تاپ گیمینگ  MSI  است که از به یک پردازنده Core i9 اینتل بهره می‌برد و آن را به یکی از پرقدرت‌ترین کامپیوترهای قابل حمل مبدل ساخته است. پردازنده Core i9-8950HK بکار رفته قابل اورکلاک است و می‌توان کارایی بالاتری از آن استخراج کرد. کاربر می‌تواند از میان گرافیک GeForce GTX 1070 یا ۱۰۸۰ انویدیا و دو نمایشگر ۱۷.۳ اینچی IPS با وضوح Full HD با زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز یا پانل IPS با وضوح UHD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز انتخاب کرد.

هر دو GT63 و GT83 به یک پردازنده Core i7 نسل هشتمی مجهز شده‌اند اما نمایشگر و پردازنده گرافیکی آنها بسیار متفاوت است. لپ تاپ ۱۸.۳ اینچی GT83 Titan را می‌توان در پیکربندی‌های مجهز به GTX 1070 یا ۱۰۸۰ تحت پیکربندی SLI (یک جفت پردازنده گرافیکی) انتخاب کرد. هر دو پیکربندی به نمایشگر Full HD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز هستند. GT63  به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD با زمان پاسخ دهی ۳ میلی ثانیه و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. این لپ تاپ از کیبرد گیمینگ SteelSeries RGB بهره می‌برد اما GT83 به کیبورد مکانیکی با سویچ‌های Cherry MX Speed Silver  مجهز است که برتری دارد.

لپ تاپ های  گیمینگ GE Raider RGB Edition نیز از این خانه تکانی بی نصیب نمانده است و حالا در دو مدل، حداکثر مجهز به پردازنده نسل هشتمی Core i7-8750HQ در دسترس است. این لپ تاپ مبتنی بر چیپ ست HM370 اینتل است و از ویژگی‌های آن می‌توان پردازنده گرافیکی GTX 1060 یا ۱۰۷۰ انویدیا، پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس تا ۲۶۶ مگاهرتز، یک جفت شکاف M.2 (فقط یکی نوع PCIe 3.0 x4) و یک جایگاه ۲.۵ اینچی SATA با پهنای باند ۶ گیگابیت بر ثانیه را برشمرد. GE63 Raider RGB دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD با زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز است اما در آن سو GE73 Raider RGB از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با ویژگی‌های یکسان بهره می‌برد. می‌توان لپ تاپ‌های GE63 و GE73 Raider RGB f را در هر یک از پیکربندی‌های GTX 1060 یا GTX 1070 سفارش داد.

عرضه لپ تاپ‌های جدید از ۱۶ آوریل آغاز می‌شود.