تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 262374
سه شنبه - 21 فروردین 1397 - 23:50

LG G7 ThinQ را در اولین تصویر رسمی منتشر شده ببینید؛ کلید سخت‌افزاری رازآلود در پرچمدار جدید کره‌ای

تصویری که گفته می‌شود رندر خبری رسمی LG G7 ThinQ است، پرچمدار الجی را در پنج رنگ مختلف نشان می‌دهد. در صورتی که این رندرها از دقت کافی برخوردار باشند باید منتظر رونمایی از این محصول با صفحه‌نمایش ناچ‌دار باشیم.

LG G7 ThinQ را در اولین تصویر رسمی منتشر شده ببینید؛ کلید سخت‌افزاری رازآلود در پرچمدار جدید کره‌ای

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تصویری که گفته می‌شود رندر خبری رسمی LG G7 ThinQ است، پرچمدار الجی را در پنج رنگ مختلف نشان می‌دهد. در صورتی که این رندرها از دقت کافی برخوردار باشند باید منتظر رونمایی از این محصول با صفحه‌نمایش ناچ‌دار باشیم.

در چند روز اخیر، تصاویر و اطلاعات غیررسمی متفاوتی از LG G7 ThinQ منتشر شده که طراحی این گوشی هوشمند را هم به نمایش گذاشته است. با وجود این، طبیعی است که در صحت و سقم این تصاویر و اطلاعات شک داشته باشیم. این در حالی است که امروز وب‌سایت Android Headlines تصاویری را از LG G7 ThinQ منتشر کرده که گفته می‌شود رندرهای رسمی این گوشی هوشمند بوده و البته رنگ‌بندی متنوع این گوشی را نیز به نمایش گذاشته است.

بر اساس گزارش Android Headlines، این تصویر، رندر خبری رسمی گوشی هوشمند جدید الجی است که از طرف منبعی کاملاً موثق در اختیار این رسانه قرار گرفته است. با این تفاسیر، باید مدعی شد، رندر یادشده، اولین تصویر رسمی است که از LG G7 ThinQ شاهد هستیم. بر اساس گفته این منبع، محصول جدید الجی قرار است در قالب پنج رنگ سیاه، خاکستری، آبی، آبی مات و تمشکی روانه بازار شود.

نکته قابل توجه دیگر در این تصاویر، وجود ناچ در صفحه‌نمایش LG G7 ThinQ است. الجی پیش از این با انتشار پستی در Reddit از کاربران و طرفداران اندرویدی خواسته بود نظر خود را در خصوص ادغام ناچ در بالای صفحه‌نمایش پرچمدار جدید این شرکت بیان کنند. نظرسنجی که غالباً با نظر منفی کاربران در خصوص ادغام این المان روبرو شد.

آنچه در این رندر به چشم می‌خورد و هنوز توضیحاتی در خصوص آن ارائه نشده، کلید سخت‌افزاری راز آلودی است که در قسمت سمت چپ گوشی مشاهده می‌شود. درنظر داشته باشید که کلید خاموش و روشن گوشی در سمت راست قرار گرفته و دو کلید تعبیه شده در سمت چپ هم برای تنظیم میزان صدا استفاده می‌شوند. با این تفاسیر، احتمال آن وجود دارد که این کلید رمزآلود برای استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌کار بسته شود.

انتظار می‌رود الجی به طور رسمی از G7 ThinQ تا پیش از پایان ماه جاری میلادی رونمایی کند