تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 407655
شنبه - 10 شهریور 1397 - 11:12

کمپانی MSI از لپ‌تاپ قدرتمند PS65 Creator با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل رونمایی کرد

کمپانی MSI نیز که امسال در نمایشگاه IFA 2018 حضور دارد؛ رده جدیدی از لپ‌تاپ های سریPrestige خود را در این رویداد در معرض دید کاربران قرار داد.

کمپانی MSI از لپ‌تاپ قدرتمند PS65 Creator با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی MSI نیز که امسال در نمایشگاه IFA 2018 حضور دارد؛ رده جدیدی از لپ‌تاپ های سریPrestige خود را در این رویداد در معرض دید کاربران قرار داد.

کمپانی MSI ساعتی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA 2018 از لپ‌تاپ جدیدی با عنوان PS65 Creator رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که تحت برند Prestige روانه بازار خواهد شد شباهت زیادی به لپ‌تاپ گیمینگ و قدرتمند GS65 کمپانی MSI دارد اما بدنه آن از وزن و ضخامت کمتری بهره می‌برد. به این ترتیب می‌توان گفت که MSI قصد دارد با یک تغییر برند و همچنین ایجاد تغییر در رده مصرف این محصول خود، کاربران بیشتری را به سمت آن بکشاند. با توجه به این موضوع کاربران می‌توانند تمامی قابلیت‌های گیمینگ لپ‌تاپ GS65 را این بار در بدنه‌ای کوچک‌‌تر و با قابلیت حمل بهتر و همچنین با صفحه نمایش کم حاشیه‌تر و یک پردازنده قدرتمندتر در اختیار داشته باشند.

Prestige-2.jpg - 91.86 kB

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی MSI، لپ‌تاپ PS65 Creator از نسل هشتم از پردازنده‌های اینتل یعنی تراشه‌های Coffee Lake-H بهره می‌برد. کاربران در این لپ‌تاپ، پردازنده قدرتمند و شش هسته‌ای Core i7-8750H را در اختیار خواهند داشت که سرعتی در بازه ۲.۲۰ تا ۴.۱۰ گیگاهرتز را فراهم می‌آورد. این لپ‌تاپ همچنین از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی برخوردار است که به لطف فناوری اختصاصی True Color از کمپانی MSI، قادر است ۱۰۰ درصد از طیف رنگ‌های sRGB را به نمایش درآورد. صفحه نمایش این لپ‌‌تاپ همچنین دارای ۴.۹ میلی متر حاشیه از هر طرف است که آن را در رده لپ‌تاپ های با حاشیه کم قرار می‌دهد و زیبایی آن را نیز دوچندان می‌کند.

در کنار این ویژگی‌ها، لپ‌تاپ PS65 Creator می‌تواند در بهترین پیکربندی خود به کارت گرافیکGeForce GTX 1070 Max-Q مجهز شود و یک پردازش گرافیکی عالی برای اجرای بازی‌ها و یا نرم افزارهای گرافیکی فراهم آورد. در دیگر پیکربندی‌ها، کاربران می‌توانند این لپ‌‌تاپ را همراه با کارت گرافیک GTX 1050Ti یا GTX 1060 در اختیار داشته باشند. به لطف استفاده از طراحی Max-Qکمپانی انویدیا، این لپ‌تاپ وزن و ضخامت بسیار عالی نیز دارد. MSI اعلام کرده است که بدنه این لپ‌تاپ در بیشترین حالت دارای ضخامت ۱۷.۹ میلی متری است و وزن کلی این محصول نیز در حدود ۱.۸۸ کیلوگرم است. بدون شک، سیستم خنک سازی Cooler Boost Trinity کمپانی MSIنیز سهم زیادی در کاهش ضخامت بدنه این لپ‌تاپ داشته است.

از دیگر ویژگی‌های عالی این لپ‌تاپ می‌توان به پشتیبانی از حافظه‌های پر‌سرعت SSD تحت رابطNVMe PCIe Gen3، پشتیبانی از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه رم DDR4 تحت فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز، صفحه کلید با نور پس‌زمینه، دو اسپیکر استریو با توان دو وات و یک پورت USB 3.1 Type-C اشاره کرد. لپ‌تاپ P65 Creator قرار است در ماه اکتبر پیش‌رو با قیمت ۱۷۰۰ یورو برای نسخه پایه و بهره‌مند از کارت گرافیک GTX 1050 Ti روانه بازار شود.