تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 314734
شنبه - 12 خرداد 1397 - 21:36

HP نسخه اینتلی تبلتEnvy x2 را روانه بازار کرد؛ ۱۵۰ دلار برای یک تغییر

HP سرانجام نسخه‌ی اینتلی تبلت Envy x2 خود را که در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده بود، روانه‌ی بازار کرد. این محصول از پردازنده‌ی ساخت اینتل بهره می‌برد و در کمال تعجب تنها دارای یک پیکربندی سخت‌افزاری است.

HP نسخه اینتلی تبلتEnvy x2 را روانه بازار کرد؛ ۱۵۰ دلار برای یک تغییر

به گزارش پایگاه خبری ربیع،HP سرانجام نسخه‌ی اینتلی تبلت Envy x2 خود را که در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده بود، روانه‌ی بازار کرد. این محصول از پردازنده‌ی ساخت اینتل بهره می‌برد و در کمال تعجب تنها دارای یک پیکربندی سخت‌افزاری است.

تبلت Envy x2 در ابتدا در قالب سری محصولات برند همیشه متصل(Always Connected PCs) مایکروسافت و در سال ۲۰۱۷ به بازار آمده بود، اما پس از مدتی HP نمونه‌ی دیگری از این تبلت را به همراه پردازنده‌های اینتلی معرفی کرد که هم‌اکنون برای علاقمندان در دسترس است.

هر دو محصول کاملاً به یکدیگر شباهت دارند و تفاوت تنها در پردازنده‌های آنان است. نسخه‌ی جدید از چیپ نسل هفتم Intel Core i5-7Y54 بهره می‌برد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و البته قابلیت ارتباطی LTE است.

با تمامی این‌ها و در کمال تعجب این پیکربندی تنها پیکربندی این تبلت ۱۲.۳ اینچی است و انتظار می‌رود که به لطف پردازنده‌های اینتل از عملکرد بهتری روی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به نسبت نمونه‌ی دیگر برخوردار باشد.

اما این مهم به لطف بالا رفتن قیمت این نسخه تمام شده است و هم‌اکنون این محصول با قیمت ۱۱۴۹ دلاری در مقایسه با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلاری نسخه‌ی دیگر عرضه شده است.