تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 342062
سه شنبه - 12 تیر 1397 - 13:41

Grand Theft Auto 6 به زودی روانه بازار خواهد شد؟شایعات پیرامون کمپانی راک استارز

شایعات پیرامون بازی Grand Theft Auto 6  و انتشار این بازی صحت ندارد. در روز های گذشته اخباری منتشر شد که نشان می داد به زودی نسخه جدید این سری بازی پرطرفدار به زودی و در سال آینده منتشر خواهد شد

Grand Theft Auto 6 به زودی روانه بازار خواهد شد؟شایعات پیرامون کمپانی راک استارز

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شایعات پیرامون بازی Grand Theft Auto 6  و انتشار این بازی صحت ندارد. در روز های گذشته اخباری منتشر شد که نشان می داد به زودی نسخه جدید این سری بازی پرطرفدار به زودی و در سال آینده منتشر خواهد شد اما کمپانی راک استارز که کمپانی سازنده این سری بازی مهیج است این خبر را رد کرد و اعلام کرد هنوز خبری برای علاقه مندان این بازی پرطرفدار وجود ندارد. سری بازی GTA یکی از پرطرفدار ترین بازی های تاریخ کنسول های بازی  است و کمتر علاقه مند به بازی رایانه ایی را می توان یافت که علاقه ایی به این سری بازی بسیار جذاب نداشته باشد . یک بازی جهان باز که تمام امکانات را دارد و ترکیبی از چند سبک بازی می تواند باشد تمام نیاز های کاربران است که راک استارز آن ها را در هر نسخه از بازی خود در کنار هم قرار می دهد.

در روز های اخیر در بخش بازی آنلاین این عنوان مهیج پیام هایی با موضوع و محوریت زمان عرضه و ویژگی های یک بازی جدید که Grand Theft Auto 6 است منتشر شد و برای کاربران و گیمر ها ارسال شد که اتفاقات جالبی را رقم زد. در واقع این پیغام باعث شد تمام کاربران و وب سایت های معروف و معتبر در این حوزه به نقد و بررسی این پیام بپردازند و خبر خوش برای گیمر هایی که علاقه مند به نسخه جدید این بازی بسیار گرافیکی و زیبا هستند بود اما امروز کمپانی راک استارز به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد و عنوان کرد که بازی Grand Theft Auto 6 در سال ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد و هیچ اطلاعاتی را در مورد آن نمی توان در حال حاضر بیان کرد. راک استارز همچنین دلیل انتشار این خبر را این گونه بیان کرد که خبر ارسال شده از طرف کمپانی آن ها نبوده است و این موضوع که این شایعه از کجا شروع شده کذب است و از کاربران نیز خوساته است که به این شایعات توجهی نکنند.

البته در سال جاری نسخه جدید بازی جهان باز Red Dead Redemption  نیز توسط این کمپانی روانه بازار شده است و با فروش بسیار خوبی همراه بوده به همین دلیل از ابتدا نیز بسیار عجیب به نظر می رسید که این کمپانی دو بازی جهان باز را در مدت زمان کوتاهی در اختیار کاربران قرار دهد زیرا هنوز بیشترین تمرکز راک‌استار بر روی توسعه این عنوان تمرکز دارد. یک نکته دیگری که توسط وب‌سایت گیمزریدار به آن اشاره شده، کسانی که این پیام را دریافت کرده‌اند کسانی بودند که از ماد بر روی پلتفرم خود استفاده می‌کردند، به نمایش درآمده و در نتیجه پیام مذکور برای هر کسی به نمایش در نیامده است و به طوری کلی این موضوع یک شایعه بی اساس بوده است.