تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 461774
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 13:17

Galaxy A9s ؛ نام تجاری موبایل Galaxy A9 Pro نسخه ۲۰۱۸ خواهد بود

Galaxy A9 Pro نسخه ۲۰۱۸ با نام Galaxy A9s روانه بازار فروش می شود. سامسونگ در ماه های اخیر اتفاقات شگفت انگیزی را رقم زده و به نظر می رسد در سال جاری قصد دارد بازار گوشی های میان رده را به خود اختصاص دهد از این رو به ساخت موبایل های میان رده با دوربین بسیار عالی روی آورده است.

Galaxy A9s ؛ نام تجاری موبایل Galaxy A9 Pro نسخه ۲۰۱۸ خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،عرضه گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro در کنار میان رده های دیگر این برند قدرتمند مانند پی ۳۰ و ای هفت نسخه ۲۰۱۸ شرایط بسیار خوبی را برای خریداران این برند فراهم می کند. به نظر می رسد میان رده های جدید سامسونگ که با پسوند اس روانه بازار فروش خواهند شد به زودی و در تاریخ ۱۱ اکتبر به صورت رسمی رونمایی شود.

موبایل  GALAXY A9 PRO نسخه ۲۰۱۸ با چه لنز های روانه بازار فروش می شود؟

ساختار لنز های اصلی سامسونگ با برند های دیگر بسیار متفاوت است، در این چهار لنز خبری از لنز تله فوتو و سیاه و سفید نیست و سامسونگ قصد دارد با استفاده از شیوه خود به رقابت با برند های چینی بپردازد. این گوشی هوشمند دارای یک لنز اصلی ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود و سامسونگ لنز هشت مگاپیکسلی را نیز به عنوان لنز دوم با زاویه دید ۱۲۰ درجه اعلام کرده است. بسیاری از کاربران تا مدتی پیش لنز سوم سامسونگ را تله فوتو می دانستند اما این برند کره ای لنز سوم خود را برای بزرگنمایی در نظر گرفت. در این گوشی هوشمند لنز سوم و چهارم را لنز های ۵ و ۱۰ مگاپیکسلی تشکیل داده اند که وظیفه بزرگنمایی را در این میان رده به کاربران عرضه می کند. سامسونگ در بخش دوربین سلفی نیز لنز ۲۴مگاپیکسلی را برای میان رده خود در نظر گرفته است.

موبایل  GALAXY A9 PRO نسخه ۲۰۱۸ با چه قابلیت های روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس دارد. سامسونگ مانند تمام میان رده های خود از صفحه نمایش AMOLED استفاده کرده و به نظر می رسد شرایط بسیار خوبی را برای کاربران مانند همیشه ایجاد کند. استفاده از پردازنده جدید اسنپدراگون ۷۱۰ هیجان بسیاری را برای کاربران به همراه دارد اما استفاده از این پردازنده مشخص نیست و امکان دار سامسونگ میان رده جدید خود را با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ روانه بازار فروش کند.

این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. این دو نسخه شامل رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و نسخه دیگر دارای رم نرم افزاری شش گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. کمپانی کره ای سامسونگ در بخش باتری نیز عملکرد مناسبی داشته است و حضور باتری ۳۷۲۰ میلی آمپری خبری بسیار خوب برای کاربران محسوب می شود. سامسونگ هنوز قیمت این گوشی خوش ساخت را به صورت رسمی اعلام نکرده است.