تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 508531
یکشنبه - 13 آبان 1397 - 20:45

Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

قیمت گوشی موبایل Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ به صورت رسمی فاش شد.

Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،قیمت گوشی موبایل Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ به صورت رسمی فاش شد. کمپانی سامسونگ در ماه های اخیر تبلیغات بسیار زیادی را برای گوشی هوشمند چهار دوربینه خود انجام داده و مدتی پیش در کنار یک محصول میان رده دیگر این گوشی هوشمند را به صورت رسمی رونمایی کرد. حال امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند به زودی در بازار هند فروش خود را آغاز می کند.

موبایل GALAXY A9 نسخه ۲۰۱۸ ؛ قیمتی منطقی تر از میان رده های هوآوی

موبایل Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ در سال جاری رقیب بسیار قدرتمندی برای میان رده های برند های چینی است، این موضوع زمانی واقعیت پیدا می کند که سامسونگ به صورت رسمی اعلام می کند این محصول قدرتمند با قیمتی در حدود ۴۷۰ یورو به فروش خواهد رسید. قیمتی که از پرچمداران وان پلاس ارزان تر و تقریبا هم قیمت میان رده های کمپانی چینی هوآوی است.

Galaxy A9 نسخه 2018 با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

موبایل GALAXY A9 نسخه ۲۰۱۸ با چه دوربین هایی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

این موبایل قدرتمند اولین گوشی هوشمند با چهار لنز دوربین اصلی این لنز ها بیشتر برای رقابت با برند های چینی است. گوشی موبایل موبایل Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ با چهار لنز با کیفیت عرضه خواهد شد. لنز اصلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.اطلاعات زیادی از این لنز منتشر نشذه اما گشودگی دریچه دیفراگم این لنز ۱.۷ خواهد بود. لنز ذوم یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود که آن نیز گشودگی دریچه ۲.۲ خواهد داشت.

لنز سوم این گوشی هوشمند در مورد فناوری مورد استفاده ال جی است. لنز با زوایه فوق عریض این روز ها بسیار مورد توجه کاربران است و در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9 باید شاهد یک لنز هشت مگاپیکسلی باشیم، این لنز عریض نیز دارای گشودگی دریچه دیافراگم ۲.۴ است. اما لنز چهارم تا دو برابر زوم اپتیکال را برای کاربران فراهم می کند.این لنز که کمتر توسط گوشی های هوشمند اندرویدی در اختیار کاربران قرار می گیرد یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی هوشمند ۶.۳ اینچی با صفحه نمایش سوپرآمولد و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ روانه بازار فروش می شود. موبایل Galaxy A9 نسخه ۲۰۱۸ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم های نرم افزاری شش و هشت گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد،البته قیمت ۴۷۰ یورویی برای رم نرم افزاری شش گیگابایتی خواهد بود. سامسونگ برای این محصول باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری را در نظر گرفته و به نظر می رسد این ترکیب بسیار قدرتمند فروش خوبی را برای برند سامسونگ رقم خواهد زد.