تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 255595
سه شنبه - 7 فروردین 1397 - 14:19

Fortnite رکورددار جدید تعداد ویدئوهای آپلود شده روی یوتیوب در حوزه گیمینگ

،بازی ویدئویی Fortnite با محبوبیت مثال‌زدنی خود توانسته رکورد تعداد ویدئوهای آپلود شده روی یوتیوب در بازه زمانی یک ‌ماهه را جابه‌جا کند.

Fortnite رکورددار جدید تعداد ویدئوهای آپلود شده روی یوتیوب در حوزه گیمینگ

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بازی ویدئویی Fortnite با محبوبیت مثال‌زدنی خود توانسته رکورد تعداد ویدئوهای آپلود شده روی یوتیوب در بازه زمانی یک ‌ماهه را جابه‌جا کند.

استریم بازی‌های ویدئویی به قابلیتی جذاب در میان کاربران تبدیل شده است اما آیا لذت بردن از اجرای بازی‌های ویدئویی، جذاب‌تر از تماشای بازی کردن دیگران نیست؟! پاسخ به این سوال، با توجه به گزارش‌هایی که از تعداد ویدئوهای آپلود شده مربوط به اجرای بازی‌های مختلف و البته بازدیدهای مرتبط با آن، منتشر می‌شود کمی سخت خواهد بود. به عنوان نمونه، می‌توان به آمار جدید به ثبت رسیده برای بازی Fortnite Battle Royale اشاره کرد.

Ryan Wyatt که سرپرستی بخش گیمینگ سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئویی یوتیوب را برعهده دارد در جدیدترین توییت خود مدعی شده بازی Fortnite موفق شده رکورد بیشترین تعداد آپلود ویدئوهای مربوط به یک بازی ویدئویی در بازه زمانی یک ماهه را جابه‌جا کند. البته در توییت Wyatt به آمار دقیق تعداد ویدئوهای آپلود شده، اشاره‌ای نشده است.

در توییت این مقام مسئول به این نکته اشاره شده که تورنمنت Fortnite هم به انتشار ۴۲ میلیون ویدئوی زنده منجر شده است. اگرچه Fortnite بازی جدیدی در بازار به حساب نمی‌آید اما انتشار نسخه جدید این بازی برای دستگاه‌های الکترونیکی همراه، تاثیر زیادی در انتشار خبرهای مختلف پیرامون آن داشته است. وب‌سایت VG247 مدعی شده نسخه موبایلی بازی Fortnite تنها با گذشت سه روز از حضور در بازار، موفق شده درآمد ۱.۵ میلیون دلاری را برای توسعه‌دهندگان خود به همراه بیاورد. این در حالی است که بازی یادشده قرار است به زودی برای پلتفرم اندروید نیز عرضه شود. موضوعی که مطمئناً تاثیر چشمگیری روی درآمد به ثبت رسیده برای این بازی و همچنین حجم اخبار منتشر شده پیرامون آن خواهد داشت.