تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 342832
چهارشنبه - 13 تیر 1397 - 08:51

ASRock کارت گرافیک های گیمینگ Radeon RX Vega خود را معرفی کرد

ASRock از دو نمونه کارت گرافیک گیمینگ جدید، تحت برند Phantom Gaming خود رونمایی کرد که اولین نمونه‌ کارت‌های سری RX Vega این کمپانی با این برند هستند. برای مشاهده اطلاعات این کارت‌ها با ما همراه شوید.

ASRock کارت گرافیک های گیمینگ Radeon RX Vega خود را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،ASRock از دو نمونه کارت گرافیک گیمینگ جدید، تحت برند Phantom Gaming خود رونمایی کرد که اولین نمونه کارتهای سری RX Vega این کمپانی با این برند هستند. برای مشاهده اطلاعات این کارت‌ها با ما همراه شوید.

ASRock، تولید کنندهی قطعات کامپیوتر، از اولین نمونه کارتهای سری Radeon RX Vega خود تحت برند خانواده Phantom Gaming رونمایی کرد. این کارتها از همان طراحی مرجع AMDاستفاده کردهاند و در این زمینه حرف زیادی برای گفتن ندارند. نمونهی ASRock RX Vega 56 Phantom Gaming X از سرعت کلاک ۱۱۵۶-۱۴۷۱ MHz در هسته گرافیکی و همچنین سرعت۸۰۰ MHz در حافظه خود برخوردار است.

اما نمونهی RX Vega 64 در هسته گرافیکی دارای سرعت کلاک ۱۲۴۷-۱۵۴۶ MHz و در حافظه دارای سرعت کلاک ۹۴۵ MHz است. هر دو نمونه از یک جفت کانکتور ۸ پین برق برای تامین انرژی خود استفاده میکنند. درگاههای خروجی تصویر این محصولات هم شامل سه درگاهDisplayPort و همچنین یک خروجی HDMI است.

با توجه به این که مشخصات این محصولات شباهت زیادی به نمونههای مرجع دارد و تب ماینینگ هم این روزها فروکش کرده است، قیمت‌‌ها آن‌ها نیز نباید تفاوت چندانی با نمونههای مرجع داشته باشد.