تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 293403
چهارشنبه - 19 اردیبهشت 1397 - 21:01

ASRock واکنش نشان داد: کارت‌های گرافیک Phantom Gaming برای همه است

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالاً می دانید یکی از کارکنان ASRock گفته بود AMD آنها را از عرضه سرتاسری کارت گرافیک سری Phantom Gaming منع کرده، حالا ASRock خود بر سر خط آمده و به ارائه توضیحاتی پرداخته است.

ASRock واکنش نشان داد: کارت‌های گرافیک Phantom Gaming برای همه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالاً می دانید یکی از کارکنان ASRock گفته بود AMD آنها را از عرضه سرتاسری کارت گرافیک سری Phantom Gaming منع کرده، حالا ASRock خود بر سر خط آمده و به ارائه توضیحاتی پرداخته است.

به گفته ASRock، هم اکنون کشورهای آسیا-پاسفیک (APEC) و آمریکای لاتین در صدر اولویت های آنها قرار دارد اما به مرور حوزه فعالیت آنها به سایر مناطق گسترش خواهد یافت. در بیانیه ASRock تکذیب خبرهای منتشر شده به چشم نمی‌خورد و به نظر می‌رسد محدودیت‌های یاد شده واقعی باشند. ممکن است این محدودیت‌ها به مرور برداشته شود و ASRock بتواند در بازارهای بیشتری حضور پیدا کند.

ASRock برای شروع فعالیت خود در حوزه کارت‌های گرافیک، سری Radeon RX500  از پردازنده‌های گرافیکی AMD  را انتخاب کرده است و هنوز خبری از محصولات انویدیا نیست.بررسی‌ها نشان داده است کارت‌های سری Phantom Gaming ساخت خود ASRock  نیستند و در اصل توسط Colorful تولید می‌شوند که یک برند چینی است.