به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان فاروج، هادی نعیمی با اشاره به سهمیه شهرستان فاروج در طرح هجرت ۳ اظهار کرد: امسال ۸۰ نفر سهمیه در این طرح در نظر گرفته‌شده که دانش آموزان با شرکت در این طرح، اهمیت حفظ فضاهای فیزیکی مدارس را بهتر درک می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فاروج به شروع اعزام راهیان نور به مناطق غربی با اولویت فرهنگیان اشاره کرد و خواستار صدور ابلاغ جهت معلمان درس آمادگی دفاعی حداقل ۶ و حداکثر ۱۲ ساعت شد.

وی تأکید کرد: برنامه شهید بهنام محمدی (پیوند خانواده، مسجد و مدرسه) در سال تحصیلی جاری در ۴ دبیرستان متوسطه یک با همکاری بسیج دانش‌آموزی اجرایی شد.

مجید معتمدی نیز با بیان اینکه این طرح سبب غنی‌سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان می‌شود، افزود: با اجرای فعالیت‌هایی چون نقاشی ساختمان و دیوارنویسی با همکاری بسیج دانش‌آموزی، فضای مدارس هدف جهت آغاز سال تحصیلی جدید، برای استفاده دانش آموزان و معلمان شاداب و پرنشاط شود.

وی در انتها با اشاره به اینکه طرح هجرت ۳ در سنوات گذشته به‌صورت عمومی در تمامی مدارس قابلیت اجرایی داشت، یادآور شد: امسال اولویت اجرای طرح هجرت ۳ در مدارس طرح شهید بهنام محمدی است.

گفتنی است در شهرستان فاروج بیش از ۱۳۰ باب مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان وجود دارد.

انتهای پیام/