به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان شیروان علی ابراهیمیان اظهار کرد: خیر نیکوکار، مروارید درستکار مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان جهت توسعه مدرسه مبارکه شهر زیارت شیروان اهدا کرد.

وی ادامه داد: مقرر شد خیر نیکوکار با مبلغ ذکرشده ۲ باب کلاس آموزشی به متراژ ۹۲ مترمربع در مدرسه مبارکه زیارت به نام شهید محمدحسن حسن‌نیا مقدم احداث کند.

مدیر آموزش‌وپرورش شیروان افزود: با حضور خیر نیکوکار مدرسه‌ساز و مجمع خیرین در اداره کل نوسازی خراسان شمالی تفاهم‌نامه ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای مشهد طرقی از توابع شیروان امضاء شد.

وی بیان کرد: مصوب شد این آموزشگاه با زیربنای ۲۱۰ مترمربع در مساحتی ۷۰۰ متر بااعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شود و سپس اداره کل نوسازی تجهیز نماید.

ابراهیمان در انتها گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه فضای آموزشی در مهرماه ۹۸ به بهره‌برداری رسیده و تحویل آموزش‌وپرورش می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر ۲۲ پروژه با ۷۶ کلاس درس با زیر بنای هفت هزار متر مربع با مشارکت خیران در دست اجرا است که از این تعداد ۱۵ مدرسه با ۴۴ کلاس درس در مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ر