به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علی اکبر مختاری، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز امروز  گفت: از شنبه هفته گذشته شکر دولتی با نرخ سه هزار و ۴۰۰ تومان در مراکز عرضه سطح استان البرز توزیع شده است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز بیان کرد: با هدف مقابله با گرانفروشی و سوء استفاده افراد سودجو بسته بندی ۹۰۰ گرمی شکر در مراکز عرضه به قیمت مصوب چهار هزار تومان قابل خریداری است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با تمام برنامه ریزی های انجام شده و توزیع عادلانه شکر دولتی اگر افرادی اقدام به سوءاستفاده کنند با برخورد جدی و قاطع سازمان تعزیرات روبه رو خواهند شد.

مختاری اظهار کرد: علیرغم وجود سهمیه قابل توجه شکر برای استان البرز و جذب آن از طریق واحدهای صنفی و قسمتی در مصرف صنعت و خانوار، در برخی شرایط شاهدیم که هنوز شکر به قیمت دولتی عرضه نمی شود.

وی افزود: مقرر شده با تمام واحدها و افرادی که اقدام به توزیع شکر با قیمت بالاتر می کنند برخورد شود و این جدیت در عرضه شکر تا زمانی که فروش به قیمت دولتی انجام نشود ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ادامه داد: تمام واحدهای صنفی سطح استان و به ویژه فروشگاه های زنجیره ای مکلف به رعایت قانون هستند.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/س/