به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز فاطمه مهاجرانی ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان شمالی با اشاره به مردم خراسان شمالی اظهار کرد: افتخار می‌کنم امروز در جمع مردمانی هستم که آداب را پیشه کارهای خوددارند.

وی در ادامه افزود: دنیا کاروان‌سرا است و خدا از شما  کارهای خوبی‌تان را خریده است و همه رفتنی هستند و کسی ماندنی کامل نیست و از ما فقط نام ماندنی است.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه بیان کرد: گذشتن از اموال اقدام کمی نیست و دکتر حافظی علاوه بر مال از نامشان گذشتند و دنیا مهمان‌خانه است و برای ماندگار شدن در این دنیا ساخت مدرسه بهترین اقدام است.

وی در ادامه افزود: انجام کار خیر قدمتی به‌اندازه قدمت انسان دارد و یکی از اماکنی که با کمک خیرین اداره می‌شود دانشگاه هاروارد است که خیرین علاوه برساخت دنیا خود آخرت خود را هم می‌سازند.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در ادامه بیان کرد:  خیرین مدرسه‌ساز  بخشنده‌ترین افراد در جامعه خود هستند و صفت بخشندگی یکی از صفات خداوند باری‌تعالی است و خیرین همچون خورشید می‌مانند که بعد از رفتن حادثه بزرگ، غروب آفتاب را رقم می‌زنند که یاد خیرین بعد از مرگ باقی است.

وی در انتها با اشاره به اینکه باید ساخت مدارس هدفمند و متناسب باشد افزود: در جمهوری اسلامی بنا بسیار ساخته می‌شود و ساخت این بنا باید متناسب با نیازها باشد و شما باید نیازسنجی درست انجام بدهید تا ساخت سازها برای توسعه ایران اسلامی به‌درستی انجام بشود.

انتهای پیام/