به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،علی مؤمنیان، رئیس انجمن موسیقی استان البرز  از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی هنرمندان‌ معلول در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و مشارکت انجمن معلولین هنرمند برگزار می شود.

رئیس انجمن موسیقی استان البرز بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، استعدادیابی و معرفی معلولین هنرمند، ارج‌ نهادن به شخصیت آنان و ایجاد انگیزه جهت توانمند سازی آنهاست تا باور کنند معلولیت محدودیت نیست.

مؤمنیان مطرح کرد: در حال حاضر به دنبال شناسایی معلولین هنرمند استان هستیم و با در نظر گرفتن‌ تعداد معلولین البرزی، اجرای شرکت کنندگان این جشنواره به صورت غیر رقابتی و در بخش گروه نوازی صورت می گیرد و در پایان از تمام شرکت کنندگان تقدیر به عمل می آید.

رئیس انجمن موسیقی استان البرز با بیان اینکه تعداد این هنرمندان زیاد نیست، عنوان کرد: این جشنواره به صورت‌ نمادین اجرا می شود و رده سنی در آن وجود ندارد؛ شایان ذکر است این جشنواره در فصل پائیز و پس از ماه صفر برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند به انجمن موسیقی البرز مراجعه کرده و گروه مورد نظر خود را معرفی کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند روزهای چهارشنبه به دفتر انجمن موسیقی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/